پیام تسلیت امام جمعه اردبیل به مناسبت شهادت مالک جنگی مغانلو
کد خبر: 3974040
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶

پیام تسلیت امام جمعه اردبیل به مناسبت شهادت مالک جنگی مغانلو

آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، در پی شهادت شهید مالک جنگی مغانلو پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت امام جمعه اردبیل به مناسبت شهادت مالک جنگی مغانلوبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، در پی شهادت شهید مالک جنگی مغانلو پیام تسلیتی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

" وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ "

با نهایت تاثر و تاسف از شهادت اولین شهید عرصه سلامت از خطه مبارک پارس‌آباد مغان اطلاع یافتیم. جوان غیور، شجاع، بصیر و فداکار جناب آقای مالک جنگی مغانلو در مسیر ادای دین خود به انسانیت، ایران عزیز و هموطنان مکرم با کمال انقطاع با خدای خود معامله کرد و جان عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشته برای سلامتی، عافیت، صحت و آرامش ملت عزیزمان تضحیه نمود و بقا را بر فنا ترجیح داد.

فرصت را مغتنم می‌شمارم و ضمن ادای احترام و خضوع در برابر این شهید والامقام و تحسین تاریخ پر افتخار عشایر دشت مغان از طرف خود و اهالی معظم استان اردبیل به روح تمام شهدای سلامت درود می‌فرستم و برای سفید پوشان سپهرمکان و جان بر کفان عرش آشیان آقایان اطباء و پرستاران سلامتی کامل و خلاصی عاجل از درگاه ذات احدیت مسالت می‌نمایم.

خداوند شهید عزیز ما را با اهل بیت مکرم محشور و خود بر بازماندگان عزیز، خلف باشد.

انه بالاجابه جدیر و علی کل شیء قدیر

انتهای پیام
captcha