پیام تسلیت استاندار مازندران در پی رحلت پدر شهیدان کرد نیرسی
کد خبر: 3974292
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی رحلت پدر شهیدان کرد نیرسی

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در پی درگذشت حاجی کرد نیرسی، پدر معظم شهیدان والا مقام، سردار رحمت‌الله و سیف‌الله کرد نیرسی، پیام تسلیتی منتشر کرد. ‎

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی رحلت پدر شهیدان کرد نیرسیبه گزارش  ایکنا از مازندران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندران، احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران، در پی درگذشت حاجی کردنیرسی، پدر معظم شهیدان والا مقام، سردار رحمت‌الله و سیف‌الله کردنیرسی، پیام تسلیتی منتشر کرد. متن کامل پیام تسلیت احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

«درگذشت آن ایثارگر دوران؛ حاجی کرد نیرسی پدر معظم شهیدان والا مقام سردار رحمت‌الله و سیف‌الله کردنیرسی، موجب تالم و تاثر اینجانب شد.

والدین شهدای گرانقدر ما پس از هجرت فرزندان خود که در پاسداری از والاترین ارزش‌های انقلابی و دینی و صیانت از ناموس و کیان دین و کشور، ایثارگرانه؛ عزیزترین گوهر حیات خود را در کف اخلاص نهادند، پرچم عشق و ارادت به انقلاب و آرمان‌های امام راحل را در سایه سار پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بدوش گرفتند و لحظه‌ای در راستای تقویت عزت، اقتدار و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی از راه و آرمان شهدای عزیز خویش فاصله نگرفتند.

اینجانب درگذشت آن اسوه ایثارگری، زنده یاد حاجی کرد نیرسی، پدر معظم و گرامی شهیدان والا مقام سردار رحمت‌الله و سیف‌الله کردنیرسی را محضر خانواده گرانقدر آن شهدای عزیز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مردم شریف مازندران به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان نوشهر، تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند قادر متعال؛ برای آن عزیز سفرکرده، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان طول عمر با عزت و صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

احمد حسین زادگان
استاندار مازندران»

انتهای پیام
captcha