بهره‌مندی از تفکر جمهوریت و مردم‌سالارانه امام(ره)
کد خبر: 3975716
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

بهره‌مندی از تفکر جمهوریت و مردم‌سالارانه امام(ره)

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از تفکر جمهوریت و مردم‌سالارانه امام(ره)، گفتگو و صلح با جهان با منطق، اقتدار ملی و استدلال بهره می‌بریم و برای غلبه بر موانع رشد، توسعه و پیشرفت کشور پهناور و عزیز ایران تا به آخر با هم متحد خواهیم بود.

بهره‌مندی از تفکر جمهوریت و مردم‌سالارانه امام(ره)به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حمیدرضا موحدی‌زاده، نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، در یادداشتی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 اظهار کرد: ما با مردم شریف و صبور خویش هم‌چنان زندگی خواهیم کرد و از جمهوریت نظام با عزم و تلاش خویش حفاظت می‌کنیم. کشور عزیز ایران را برای نسل‌های حاضر و آینده و فرزندان رشید خویش گرامی خواهیم داشت و از اسلامیت نظام به مثابه «اخلاق، عدالت و آزادی، حق‌الناس» دفاع می‌کنیم.

«اصلاحات، اعتدال و عقلانیت» را تنها راهکار مدیریت کم‌هزینه برون‌رفت از وضعیت نابسامان شهرها و کشور می‌دانیم و جریان عقلایی اصول‌گرایانه را لازمه رشد و تکامل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم.

به از راه رسیدگان و تحجراندیشان، اجازه مصادره به مطلوب «جمهوری اسلامی ایران» را نخواهیم داد و از حقوق مخالفین، منتقدان، دگراندیشان و اعتراضات مسالمت‌آمیز و مدنی مردم ایران دفاع، از ظرفیت‎های خالی قانون اساسی نظیر رفراندوم، انتخابات سالم، آزاد و رقابتی هم‌چنان دفاع خواهیم کرد و از خون پاک جوانان و شهیدان انقلاب، جنگ تحمیلی و جوانان فداکار عبور نمی‌کنیم.

از تفکر جمهوریت و مردم‌سالارانه امام(ره)، گفتگو و صلح با جهان با منطق، اقتدار ملی و استدلال بهره می‌بریم و برای غلبه بر موانع رشد، توسعه و پیشرفت کشور پهناور و عزیز ایران تا به آخر با هم متحد خواهیم بود، همچنان که از ارزش‌های اولیه انقلاب اسلامی ایران، «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» با آبرو، منطق و جان خویش حفاظت می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha