مردم امروز در تصمیم‌گیری ملی و محلی سهیم می‌شوند
کد خبر: 3978310
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

مردم امروز در تصمیم‌گیری ملی و محلی سهیم می‌شوند

استاندار سمنان انتخابات را روز مهمی برای ملت ایران برشمرد و گفت: مردم امروز پای صندوق‌های رأی در فرایند تصمیم‌گیری در سطح ملی و محلی سهیم می‌شوند و لذا حضورشان در این زمینه دارای اهمیت بسزایی است.

مشارکت بالای مردم در انتخابات، عزت برای مردم و انقلاب است

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار، صبح امروز، 28 خرداد با حضور در مسجد المهدی(عج) سمنان و در هنگام انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات، تأکید کرد و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات، عزت برای مردم و انقلاب است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی فرصت مشارکت مردم را در سرنوشتشان به صورت مستقیم مهیا ساخته که در این راستا ضرورت دارد همه با احساس مسئولیت در پای صندوقهای رأی حضور یابند.

آشناگر انتخابات را روز مهمی برای ملت ایران برشمرد و گفت: مردم امروز پای صندوق‌های رأی در فرایند تصمیم‌گیری در سطح ملی و محلی سهیم می‌شوند و لذا حضورشان در این زمینه دارای اهمیت بسزایی است.

به گفته وی در استان دو انتخابات مهم در سطح ملی یعنی ریاست جمهوری و محلی یعنی شوراهای اسلامی شهر و روستا و با مشارکت حداکثری مردم رقم خواهد خورد، که خوشبختانه فضای انتخابات از همین ساعات نخست خوب است و همچنین عوامل اجرایی در کمال آرامش کار خود را دنبال می‌کنند و امیدواریم که مردم رأی دادن را به ساعات آخر موکول نکنند.

انتهای پیام
captcha