دولت جدید با همکاری مردم مشکلات را حل کند
کد خبر: 3979961
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
امام‌جمعه موقت گرگان:

دولت جدید با همکاری مردم مشکلات را حل کند

امام‌جمعه موقت گرگان با تشکر از حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد: دولت جدید با همکاری همه ارگان‌ها، مسئولان و مردم مشکلات جامعه را حل کند.

گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام قاسم لیوانی، امام‌جمعه موقت گرگان، چهارم تیرماه در خطبه‌های عبادی ــ سیاسی نماز جمعه گرگان با تشکر از حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد: دولت جدید با همکاری همه ارگان‌ها، مسئولان و مردم مشکلات جامعه را حل کند.

وی با بیان اینکه نباید انتظار داشت که دولت جدید همه مشکلات جامعه را یکجا و در زمان کوتاه حل کند، افزود: مردم با وجود شرایط سخت معیشتی و اقتصادی بر عهد خود با نظام وفادار ماندند و پشتیبان نظام بودند، لذا مردم انتظار دارند تا رئیس‌جمهور جدید با تشکیل یک دولت توانمند بخشی از مشکلات کشور را کاهش دهد.

امام‌جمعه موقت گرگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی در انفجار هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰، گفت: شهید بهشتی شخصیت بسیار منطقی، تیزهوش، تیزبین بود و برای استقرار نظام و اجرای عدالت بسیار تلاش کرد.

وی با بیان اینکه باید دستگاه قضایی طوری اداره شود که مردم قضات و کارکنان قوه قضائیه را امین خود بدانند، تصریح کرد: رسیدگی به پرونده‌ها و شکایات و برقراری عدالت از وظایف قوه قضائیه است؛ باید در روند رسیدگی به پرونده‌ها تسهیل‌گری شود تا مردم به قضات اعتماد پیدا کنند.

یادآور می‌شود، به‌مناسبت هفته قوه قضائیه میز پاسخگویی به سؤالات نمازگزاران در حوزه حقوقی با حضور تعدادی از قضات دادگستری دایر شد و هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان بین دو نماز گزارشی از عملکرد یک ساله دادگستری ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha