بستری شدن 685 بیمار کرونایی در سمنان
کد خبر: 3988858
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

بستری شدن 685 بیمار کرونایی در سمنان

طبق آمار ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۸۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بستری شدن 685 بیمار کرونایی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت اخیر (منتهی به شنبه) چهار بیمار کرونایی در سطح استان جان خود را از دست دادند در نتیجه تعداد بیماران فوتی کرونایی در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به عدد یک هزار و ۲۰۹ رسید.

طی ۲۴ ساعت منتهی به امروز، 16 مرداد همچنین ۳۵۶ مورد بیمار جدید کرونایی در سطح استان سمنان شناسایی شده و آمارها نشان می‌دهد تعداد بیماران بستری استان به عدد ۶۸۵ رسید.

از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون در سطح استان ۴۹ هزار و ۳۶۱ نفر به این بیماری مبتلا شدند که ۳۷ هزار و ۳۰۲ نفر از این بین به‌صورت سرپایی مداوا و یا جان خود را از دست دادند و ۱۲ هزار و ۵۷۴ نفر نیز بعد از بستری در بیمارستان بهبود و مرخص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت منتهی به امروز همچنین ۸۱ بیمار کرونایی در سطح استان سمنان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

بر اساس آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونا، شهرستان‌های سمنان و گرمسار، شاهرود، دامغان، مهدی‌شهر در وضعیت قرمز، سرخه در وضعیت نارنجی و دو شهرستان باقیمانده یعنی میامی و آرادان در وضعیت زرد هستند.

رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، الزامات بهداشتی، شست‌وشوی دستان، دوری از تجمعات و مهمانی‌ها توصیه مهم مسئولان بهداشت و درمان استان به مردم است.

انتهای پیام
captcha