جدیدترین وضعیت ابتلا به کرونا در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3990715
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
شیرانی تشریح کرد؛

جدیدترین وضعیت ابتلا به کرونا در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس دانشگاه علوم آمار جدید ابتلا به کرونا را در چهارمحال و بختیاری در بیست و سومین روز از مردادماه سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به‌نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مجید شیرانی، رئیس این دانشگاه آمار جدید ابتلا به کرونا را در چهارمحال و بختیاری در بیست و سومین روز از مردادماه سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

شیرانی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰۹ بیمار با علایم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند که از این تعداد، ۱۳۸ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شدند.

وی ادامه داد: طی مدت یاد شده، نتیجه تست ۲۶۹ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۶۰ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید-۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با تصریح اینکه هم اکنون ۶۴۹ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند، افزود: از این تعداد ۵۵۹ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

شیرانی بیان کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در استان، ۱۲۷۰ نفر است. همچنین، ۶۶ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

شیرانی گفت: هم اکنون تمامی شهرستان‌های ۱۰ گانه استان در  وضعیت قرمز به لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام
captcha