کمک ۵ میلیارد ریالی خیران به مراکز بهداشتی سلماس
کد خبر: 3991733
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

کمک ۵ میلیارد ریالی خیران به مراکز بهداشتی سلماس

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای شیوع کرونا در این شهرستان تاکنون مردم خیر و نیکوکار سلماس پنج میلیارد ریال به مراکز درمانی و بهداشتی کمک کرده‌اند.

ارسالی| کمک ۵ میلیارد ریالی خیران به مراکز بهداشتی سلماسیعقوب رضازاده، نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در این شهرستان تاکنون مردم خیر و نیکوکار سلماس پنج میلیارد ریال به مراکز درمانی و بهداشتی کمک کرده‌اند.

وی افزود: این کمک‌ها به صورت نقدی و خرید تجهیزات پزشکی بوده و نشان‌دهنده احساس مسئولیت مردم خیر و نیکوکار این شهرستان است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از زمان شیوع کرونا تاکنون کادر درمان در خط مقدم خدمت به مردم بوده و در این راه فداکاری‌های و ایثارگری زیادی انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر سرعت واکسیناسیون در شهرستان افزایش یافته و امید است با ادامه این روند به زودی شاهد مهار کرونا در شهرستان و کشور باشیم.

رضازاده تصریح کرد: برای مقابله با این بیماری نیاز است که همه دستگاه‌های مربوطه دست به هم داده و با تلاش و کوشش بیشتر مانع از شیوع هر چه بیشتر این بیماری شد.

انتهای پیام
captcha