بستری شدن ۶۹۳ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سمنان
کد خبر: 3994371
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

بستری شدن ۶۹۳ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سمنان

جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از وجود ۶۹۳ بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این استان خبر داد.

بستری شدن 693  مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور، جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا امروز، 10 شهریورماه در جمع خبرنگاران ضمن تجلیل از خدمات مدافعان سلامت برای مقابله با این همه‌گیری در سطح استان گفت: طی شبانه‌روز گذشته 285 مبتلای قطعی دیگر در سطح استان شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این در ۲۴ ساعت گذشته 198 مبتلای به کووید ۱۹ نیز به صورت سرپایی در مناطق تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شدند اظهار کرد: در مجموع طی شبانه‌روز گذشته 331 نفر مشکوک ابتلا به کووید 19 به بیمارستان‌های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود مراجعه کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار  از ترخیص 74 بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه‌روز گذشته خبر داد و افزود: خوشبختانه هیچگونه مشکلی در پذیرش و درمان مبتلایان احتمالی در بیمارستان‌های این استان وجود ندارد.

وی ضمن هشدار در خصوص تداوم شیوع کروناویروس در استان و کشور یادآور شد: در شبانه‌روز گذشته 87 بیمار مثبت جدید در بخش کرونای بیمارستانهای این استان بستری شدند.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان از مرگ 3 مبتلای به کرونا در این استان طی یک روز گذشته خبر داد و افزود: علاوه بر این یک مرگ مشکوک به کرونا نیز در شبانه‌روز گذشته به ستاد استانی مقابله با کروناویروس گزارش شده است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا دراستان از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از حضور در هرگونه دورهمی و اجتماع پرهیز کرده و از این طریق به مدافعان سلامت در کنترل بیماری کمک کنند.

انتهای پیام
captcha