جوانان سیستان و بلوچستان از فضاهای ورزشی استاندارد بی‌نصیب هستند
کد خبر: 4008031
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

جوانان سیستان و بلوچستان از فضاهای ورزشی استاندارد بی‌نصیب هستند

استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: به‌رغم اینکه سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور است، اما جوانان استان که دارای استعدادهای ویژه در رشته‌های مختلف ورزشی هستند، از فضاهای ورزشی استاندارد بی‌نصیب هستند.

حسین مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستان، در این دیدار با بیان اینکه سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور بوده و دارای استعدادهای فراوان در رشته‌های مختلف ورزشی است، به کمبود فضای ورزشی استاندارد در استان اشاره کرد و خواستار توسعه فضاهای ورزشی استان شد.

استاندار افزود: سواحل دریای چابهار از زیباترین و بکرترین سواحل کشور و دنیا محسوب می‌شوند که به دلیل هوای مطبوع چهارفصل آن، قابلیت بسیار ویژه‌ای برای برگزاری مسابقات ورزشی ساحلی دارد و این امر باعث رونق اقتصادی و ایجاد کسب و کارهای خرد و کلان و اشتغال برای جوانان می‌شود لذا انتظار می‌رود مسابقات ورزشی ساحلی در این مناطق برگزار شود.

مدرس خیابانی با دعوت از وزیر ورزش و جوانان به استان، تکمیل طرحهای نیمه تمام ورزشی را نیز مورد تأکید قرار داد.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان هم در این دیدار از بررسی و تسهیل این وزارتخانه برای توسعه اماکن ورزشی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و برگزاری مسابقات ساحلی و سفر خود در آینده نزدیک به سیستان و بلوچستان خبر داد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
captcha