مردم با صبر و هوشیاری توطئه اخیر دشمنان را خنثی کردند
کد خبر: 4008845
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
امام‌جمعه موقت اصفهان:

مردم با صبر و هوشیاری توطئه اخیر دشمنان را خنثی کردند

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن همواره به دنبال آشوب، درگیری، ناامنی و براندازی است. مردم با صبر و هوشیاری خود، توطئه اخیر دشمنان در حمله سایبری را خنثی کردند و به همین دلیل باید از مردم تشکر و قدردانی کرد‌.

میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی، امام‌جمعه موقت اصفهان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با تاکید بر تقوا و پایبندی به آن، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید اگر تقوا داشته باشید، گناه نکنید و توجه‌تان به خدا باشد، در مواقع مختلف و سخت راه‌ها را به شما نشان می‌دهیم. امروز بسیاری از مشکلات زندگی به علت فاصله گرفتن از تقوا است.

وی با بیان اینکه گناهان انسان به سبب داشتن تقوا و توجه به آن بخشیده می‌شود، افزود: تقوا باعث بصیرت و بازشدن فکر برای تشخیص راه انسان می‌شود. خداوند به دلیل تقوا ورزیدن انسان‌ها، درهای رحمت را به روی آنان می‌گشاید.

امام‌جمعه موقت اصفهان بیان کرد: مقام معظم رهبری اخیرا فرمودند اسلام به‌عنوان دین کامل، توجه به سه اصل مهم یعنی صبر، عدل و اخلاق را به پیروان خود دستور داده است.

میردامادی ادامه داد: نیاز امروز جوامع اسلامی، وحدت میان شیعه و سنی است، زیرا دشمن بیش از پیش به دنبال تفرقه بین مسلمانان است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به حملات سایبری اخیر، تصریح کرد: امروزه حمله سایبری در دنیا به منزله یک اسلحه کابرد دارد و به همین دلیل باید بیش از پیش قوی باشیم و به پدافند غیرعامل توجه کنیم.

وی بیان کرد: دشمن همواره به دنبال آشوب، درگیری، ناامنی و براندازی است. مردم با صبر و هوشیاری خود، توطئه اخیر دشمنان در حمله سایبری را خنثی کردند و به همین دلیل باید از مردم تشکر و قدردانی کرد‌. شفافیت صدا وسیما هم در روزهای اخیر قابل توجه بود.

میردامادی اظهار کرد: رئیس‌ جمهور اخیرا گفت اقتصاد کشورمان را به مذاکره پیوند نمی‌زنیم. مذاکره‌ای که در آن تسلیم شویم بیهوده است و ثمره‌ای ندارد.

انتهای پیام
captcha