تهیه بسته‌های آموزشی «مشق بدون اشک» و «تسلای فقدان»
کد خبر: 4012092
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
از سوی شهرداری اصفهان انجام شد؛

تهیه بسته‌های آموزشی «مشق بدون اشک» و «تسلای فقدان»

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه 12 شهرداری اصفهان از تهیه دو بسته آموزشی «مشق بدون اشک» و «تسلای فقدان» مرتبط با تبعات دوره کرونا خبر داد.

مشق بدون اشک

به گزارش ایکنا، به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، اکرم قپانچی، رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه 12 شهرداری اصفهان، اظهار کرد: برنامه‌های اداره فرهنگی و اجتماعی متناسب با شرایط زمانی و نیاز شهروندان منطقه تنظیم می‌شود که در تمام فصول سال روال متفاوتی دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه در دوره شیوع کرونا با بحث تعطیلی مدارس مواجه هستیم، اقداماتی در زمینه آموزش والدین برای آموزش فرزندان در منزل و دور از مدرسه انجام شده است.

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه 12 شهرداری اصفهان ادامه داد: بسته آموزشی «مشق بدون اشک» شامل 11 کلیپ در 10 قسمت است که توسط مشاوران تحصیلی با هدف ارتقای مهارت‌های والدین تهیه شده و به تکنیک‌های آموزشی اشاره دارد.

وی گفت: با توجه به اینکه مهارت‌های ارتباط گرفتن با فرزندان اهمیت زیادی دارد، در این بسته آموزشی بر این موضوع نیز تأکید شده و تمرکز بر دانش‌آموزان دوره ابتدایی است.

قپانچی بهبود و ارتقای سلامت روانی شهروندان منطقه را هدف مهمی خواند و اظهار کرد: با توجه به اینکه در دوره کرونا، برخی از خانواده‌ها عزیزان خود را از دست دادند، تصمیم گرفتیم برای آموزش ملزومات مربوط به عبور از این غم و تحمل فقدان، مجموعه‌ای با عنوان «تسلای فقدان» در 10 قسمت تهیه کنیم.

وی اضافه کرد: در این فیلم‌های کوتاه چند دقیقه‌ای، تکنیک‌های روانشناختی برای اینکه افراد دوره سوگواری را به سلامت پشت سر بگذارند، توسط کارشناسان برجسته حوزه روانشناسی آموزش داده شده است.

یادآور می‌شود، این دو بسته آموزشی در استودیو ضبط شده و در بستر شبکه‌های اجتماعی در اختیار شهرندان قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام
captcha