شهید «فاطمه اسدى»؛ شیرزن سرزمین مجاهدت‌های خاموش
کد خبر: 4013129
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

شهید «فاطمه اسدى»؛ شیرزن سرزمین مجاهدت‌های خاموش

در بیانیه مشترک دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان و خانه هنر و ادبیات پایداری آمده است: شهید فاطمه اسدى نمونه بارز از سیماى انقلابى زن روستا و شیرزن سرزمین مجاهدت‌هاى خاموش است.

شهید فاطمه اسدىبه گزارش ایکنا از کردستان، به مناسبت تفحص پیکر شهید فاطمه اسدی، اولین بانوی تفحص‌شده کشور، خانه هنر و ادبیات پایدارى و دبیرخانه شوراى فرهنگ عمومى استان کردستان بیانیه مشترک به شرح ذیل صادر کرده است:

«کردستان، سرزمین مجاهدت‌هاى خاموش به عنوان کانون دفاع همه‌جانبه در برابر دشمن زبون همواره سرشار از شجاعت و شهامت دلاورمردان و شیرزنان مدافع انقلاب اسلامى است.

تفحص پیکر شهید فاطمه اسدى، شیرزن روستایى دیواندره که ٣٧ سال پیش به دست کوردلان مزدور استکبار بیگناه و معصوم به درجه رفیع شهادت مى‌رسد در ماه ربیع‌الثانى و آستانه سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) حاوى پیام شهداى گرانقدر ترور به مدعیان حقوق بشر آمریکایى است که ابعاد تفکر شیطانى گروهک‌هاى ضدانقلاب را در این خطه خونرنگ بیش از پیش برملا سازد.

خانه هنر و ادبیات پایدارى و دبیرخانه شوراى فرهنگ عمومى استان کردستان ضمن محکوم کردن حرکات ددمنشانه گروهک‌هاى تجزیه‌طلب و مفسد دموکرات، کومله و پژاک که همواره مانع توسعه و رفاه سرزمین فداکارى‌هاى بزرگ شده و مى‌شوند، تلاش مؤثر حافظان امنیت و اصول انقلاب اسلامى در ایران اسلامى بالاخص کردستان شهیدپرور را ستوده و بر هوشیارى بیش از پیش مردم در اتحاد صفوف به هم پیوسته مقاومت و مقابله با فتنه جمعى اراذل و اوباش را خواستار است.

شهید فاطمه اسدى نمونه بارزى از سیماى انقلابى زن روستا در کردستان فرهنگ‌پرور است و تکلیف رسانه‌هاى جمعى و نهادهاى انقلابى در این استان را مضاعف مى‌نماید که بیش از پیش نسبت به انتقال سبک و سیره زندگى امثال بارنامه‌ها، شهسوارى‌ها، ورمقانى‌ها، فاتحی‌ها و اسدى‌ها به نسل جوان اقدام نمایند و بر افشاى چهره کریه و جنایات هجرى‌ها و مهتدى‌هاى خائن به ملت که از هر ظلمى به هم زبان خویش دریغ نورزیده و نمى‌کنند همواره اقدامى جهادى نمایند».

گفتنی است؛ تشییع پیکر همسر و مادر فداکار روستایى در روز ٢٥ آبان‌ماه نمایشى از شکواییه مردم کردستان به جنایات غیرقابل بخشش مدعیان حقوق بشر آمریکایى خرابکار است.

انتهای پیام
captcha