مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در دبی شنبه افتتاح می‌شود
کد خبر: 4013702
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در دبی شنبه افتتاح می‌شود

پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم «شیخه فاطمه بنت مبارک» ویژه بانوان، از شنبه، 29 آبان در دبی آغاز می‌شود و تا 6 آذر ماه ادامه دارد.

مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در دبی

به گزارش ایکنا به نقل از الخلیج، ابراهیم بو ملحه، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و انسانی درباره برگزاری این مسابقه بین‌المللی گفت: این مسابقه یکی از برنامه‌های جایزه بین‌المللی قرآن کریم دبی است و نقش مهمی در حفظ کتاب خداوند عزوجل و اقدامات خیریه و انسان دوستانه در بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی دارد.
 
وی افزود: بانوان حافظ قرآن کریم از حدود 50 کشور جهان برای شرکت در این رویداد بزرگ قرآنی اعلام آمادگی کرده‌اند و طی روزهای آینده نیز این تعداد افزایش می‌یابد.
 
بوملحه ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات از فردا 17، 18 و 19 نوامبر (26 تا 28 آبان) به امارات می‌رسند و هیئت داوران نیز متشکل از داوران خبره بین‌المللی از کشورهای عربستان سعودی، امارات، جمهوری مصر، اندونزی و پاکستان که در مسابقات بین‌المللی داوری کرده‌اند خواهد بود.
 
وی اظهار کرد: یک کمیته داوران دیگر نیز برای برگزاری آزمون مقدماتی از حافظان قرآن کریم جهت اطمینان از حسن حفظ آنها در نظر گرفته شده است.

بوملحه درباره ساعت برگزاری این رقابت‌ها گفت: این مسابقات از ساعت 16 روزهای ذکر شده، در سالن نشست‌های فرهنگی و علوم دبی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و از طریق شبکه ماهواره‌ای «نور دبی» و کانال یوتیوب جایزه بین‌المللی دبی نیز پخش می‌شود.
انتهای پیام
captcha