پیش‌ثبت‌نام بیش از 560 نفر برای اعزام به عتبات عالیات
کد خبر: 4016061
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
در استان اصفهان انجام شد؛

پیش‌ثبت‌نام بیش از 560 نفر برای اعزام به عتبات عالیات

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان از پیش‌ثبت‌نام بیش از 560 نفر در استان اصفهان برای اعزام به عتبات عالیات خبر داد.

اعزام به عتبات عالیات

علیرضا صادقی، مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت و اجرای شرکت مرکزی دفاتر زیارتی استان، قرار است از آذرماه سال جاری، اعزام زائران به عتبات عالیات از سر گرفته شود. روند اجاره هتل‌ها در عراق و انعقاد قرارداد با شرکت‌های هواپیمایی در جریان است و اعزام‌ها فقط از طریق هوایی انجام می‌شود.

وی افزود: در استان اصفهان تاکنون بیش از 560 نفر برای سفر به عتبات عالیات در سامانه اعلام شده پیش‌ثبت‌نام انجام داده‌اند و سایرین نیز می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی در سطح استان، از روند و چگونگی ثبت‌نام مطلع شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان تصریح کرد: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی، زائران برای اعزام به عتبات عالیات حتماً باید گواهی عدم ابتلا به کرونا با انجام تست پی سی آر ارائه دهند.

صادقی ادامه داد: اعزام زمینی فعلاً منتفی است و مسئولان سازمان حج و زیارت در حال رایزنی هستند تا در آینده، اعزام زمینی نیز انجام شود. البته در اعزام‌های هوایی این امکان وجود دارد که برگشت از طریق زمینی باشد.

وی درباره اعزام به سوریه نیز گفت: رئیس سازمان حج و زیارت هفته گذشته در سفر به سوریه، رایزنی‌های لازم را در این خصوص انجام داده است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در آینده نزدیک شاهد اعزام زائران به سوریه نیز باشیم.

انتهای پیام
captcha