زمان و مکان برگزاری مسابقات رشته تفسیر در اصفهان اعلام شد
کد خبر: 4016791
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
در مرحله کشوری چهل‌وچهارمین مسابقات سراسری قرآن؛

زمان و مکان برگزاری مسابقات رشته تفسیر در اصفهان اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه اصفهان ضمن بیان جزئیاتی از مرحله کشوری چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف، گفت: مسابقات رشته تفسیر در این مرحله، 21 آذرماه جاری در اداره‌کل اوقاف اصفهان برگزار می‌شود.

حمید بخشی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

حمید بخشی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان با اشاره به مشخص شدن زمان برگزاری مرحله کشوری چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه، اظهار کرد: از استان اصفهان،31 نفر در این مرحله از مسابقات حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری مسابقات از 29 آذر تا سوم دی‌ماه سال جاری به‌صورت حضوری و به میزبانی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان همه رشته‌ها به جز تفسیر باید در زمان برگزاری مسابقات در پایتخت حضور پیدا کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه اصفهان اضافه کرد: شرکت‌کنندگان رشته تفسیر که از استان اصفهان 18 نفر را شامل می‌شوند، برای شرکت در مرحله کشوری مسابقات باید در ادارات کل استان‌ها حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه همه شرکت‌کنندگان در مرحله کشوری مسابقات باید دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند، ادامه داد: مراسم قرعه‌کشی نیز روز دوشنبه، هشتم آذرماه انجام می‌شود و چنانچه فردی قصد انصراف از حضور در مسابقات را داشته باشد، باید تا قبل از 24 آذرماه جاری به دبیرخانه مسابقات اعلام کند.

بخشی با بیان اینکه مسابقات رشته تفسیر نیز در تاریخ 21 آذرماه جاری رأس ساعت 10 در سالن اجتماعات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار می‌شود، گفت: این آزمون دارای 40 سؤال تستی و چهار سؤال تشریحی است و به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha