رسیدن به قالب‌های جدید در ارائه نغمات دینی
کد خبر: 4020396
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
سیدعباس انجام خواستار شد:

رسیدن به قالب‌های جدید در ارائه نغمات دینی

مدیر شبکه عربی ـ آفریقایی رسانه ملی با بیان اینکه امروز رقابت در عصر فناوری در نحوه عرضه اطلاعات اهمیت یافته است، گفت: برگزاری شانزدهمین نشست تخصصی قرآن کریم می‌تواند از این منظر قابل توجه باشد.

سیدعباس انجام، مدیر شبکه عربی ـ آفریقایی رسانه ملی در گفت‌وگو با ایکنا، درباره اهمیت برگزاری شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن با موضوع «تلاوت قرآن و نغمه‌های دینی؛ رسانه ملی و فضای مجازی» گفت: اگر بتوان هزاره سوم را عصر ارتباطات بنامیم، می‌توانیم ادعا کنیم که امروز موج چهارمی در راه است که هر مقدار آینده‌نگری الوین تافلر و دیگران از موج سوم را از نگاهی دیگر مورد مطالعه قرار داد، ولی این دیدگاه توانسته روابط بین‌الملل را تغییر دهد.

وی افزود: امروز بشر در قرن حاضر وارد عصر نوینی از فناوری شده است که به شدت زندگی اجتماعی او را دستخوش تغییر قرار داده است و بی‌شک در هیچ دوره‌ای از تاریخ بشر جریان اطلاع‌رسانی همانند امروز سریع و گسترده نبوده است و حتی برخی مهمترین ویژگی این دوره تاریخی را عصر انفجار اطلاعات نامیده‌اند.

مدیر شبکه عربی ـ آفریقایی رسانه ملی تصریح کرد: بدون شک تعدد و فراوانی راه‌های ارتباطی و سریع و آسان بودن تولید محتوا و انتشار آن باعث شده است که امروز رقابت در جای دیگری باشد؛ لذا امروز رقابت در نحوه عرضه اطلاعات، نوآوری، جذابیت، خلاقیت و زیبایی شیو‌ه‌های ارائه است. از همین رو فراوانی مطالب باعث می‌شود که مردم از بین هزاران راه ارتباطی بهترین و زیباترین آن را انتخاب کنند.

انجام اظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت در نحوه عرضه اطلاعات، نوآوری، جذابیت، خلاقیت و زیبایی شیو‌ه‌های عرضه است و مردم هم به همین سو حرکت می‌کنند، برگزاری شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن می‌تواند قابل توجه باشد؛ لذا آن را به فال نیک می‌گیریم، چراکه می‌توانیم ایده‌های نو را مطرح کنیم و شاهد تراوش ایده‌های نوین در این رویداد باشیم.

یادآوری می‌شود، شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن با مشارکت شورای عالی قرآن، شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن در بهمن‌ماه امسال برپا خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha