دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم مدیریت مناسب داشته باشد
کد خبر: 4021913
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم مدیریت مناسب داشته باشد

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: قیمت ارز و وضعیت بورس تحت مدیریت دولت است و نیاز است در این زمینه برای بهبود وضعیت اقتصادی توسط مسئولان اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها شفاف‌سازی شود.

سیدکاظم موسوی مجلسحجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: هم‌اکنون نوساناتی که قیمت دلار برای مردم ایجاد کرده و آشفتگی در بازار در زندگی و معیشت مردم اثرات جدی و مخربی گذاشته است.

وی بیان کرد: متاسفانه در حال حاضر مشکلات اقتصادی در کشور گریبانگیر همه شده به طوری که دو سوم جمعیت کشور حاضر در بازار بورس متضرر شدند.

موسوی ادامه داد: قیمت ارز و وضعیت بورس تحت مدیریت دولت است و نیاز است در این زمینه برای بهبود وضعیت اقتصادی توسط مسئولان اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها شفاف‌سازی شود.

موسوی افزود: وضعیت بازار، بورس و سکه و دلار باید به نقطه قابل قبولی برسد که این موضوع نیازمند رسیدگی هر چه سریع‌تر به مشکلات برای رفع آنها است، به طوری که همه در بازار بورس به اندازه‌ای متضرر شدند که سرمایه‌های اصلی خود را از دست داده و با یک حقیقت بسیار بد و نگران‌کننده مواجه هستند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، بیان کرد: دولت باید زیرساخت‌های مناسب اقتصادی کشور را اصلاح کند تا مشکلات مردم در این زمینه برطرف شود و در این راستا تدوین نقشه راه برای وزارت اقتصاد امری لازم و ضروری است.

موسوی بیان کرد: با اتخاذ تصمیمات مناسب برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور مشکلات اقتصادی قابل حل شدن خواهد شد اما در غیر این صورت وضعیت از شرایط کنونی نیز بدتر می‌شود.

انتهای پیام
captcha