منتخبین دهمین جشنواره شعر دفاع مقدس در همدان اعلام شد
کد خبر: 4022285
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

منتخبین دهمین جشنواره شعر دفاع مقدس در همدان اعلام شد

دبیر اجرایی دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس از اعلام نتایج این جشنواره خبر داد.

محمد برخوردار مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدانمحمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان و دبیر اجرایی دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اعلام نتایج این جشنواره اظهار کرد: امیرعلی سلیمانی، مریم کاظمی، ریحانه نوری به ترتیب نفرات اول تا سوم جشنواره بودند همچنین زیبا حسینی و نرگس شعبانی نیز در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس 400 اثر به دبیرخانه ارسال شده بود، افزود: از بین این آثار 5 اثر به جشنواره ملی شعر دفاع مقدس ارسال شد. داوری این دوره از جشنواره بر عهده مریم برزگر که دبیر علمی نیز بودند، مهدی طراوتی توانا، مسعود طاهری و حجت یحیوی بود.

دبیر اجرایی دهمین جشنواره ادبی یوسف نیز در ادامه از ارسال 80 اثر به دبیرخانه استانی خبر داد و گفت: در این جشنواره نیز سمانه مستقیمی با داستان کافه مهتاب، لیلا گودرزیان فرد با عنوان داستان فصل سنجدها و فاطمه بگ‌زاده با عنوان داستان به‌نام علیرضا رتبه‌های اول تا سوم را کسب و به جشنواره ملی راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: مهسا مظفری با داستان مرد و قولش، مسعود ویژه با داستان بمبی که عمل نکرد، الهه افسری با داستان طعم آب و مریم مهدوی با عنوان داستان دوست ناخوانده شایسته تقدیر اعلام شدند.

برخوردار تصریح کرد: مرتضی قائمی رئیس دانشگاه آزاد همدان دبیر علمی این جشنواره بود که داوری آثار را بر عهده داشت همچنین صدیقه زودرنج، سید مهدی مسعود، حسن سجادی، رضا صادقی، سیاوش مرادی داوری آثار را انجام دادند.

انتهای پیام
captcha