مدیر مؤسسه قرآنی محبین اهل بیت کرمان به عنوان مدیر عالی سال انتخاب شد
کد خبر: 4023270
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

مدیر مؤسسه قرآنی محبین اهل بیت کرمان به عنوان مدیر عالی سال انتخاب شد

مدیرعامل مجتمع فن‌آوران صنعت بردسیر و مدیر مؤسسه محبین اهل بیت(ع) رفسنجان و رئیس هیئت مدیره اتحادیه قرآنی کرمان موفق به دریافت نشان عالی مدیر سال شده است.

محمدرضا توحیدی پوربه گزارش ایکنا، طی هفته گذشته، محمدرضا توحیدی‌پور، مدیرعامل مجتمع فن‌آوران صنعت بردسیر، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت محبین اهل بیت(ع) رفسنجان و رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآن و عترت استان کرمان موفق به دریافت نشان عالی مدیر سال شد.

ششمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال برای انتخاب مدیران خلاق در عرصه کارآفرینی با رویکرد تجلیل از مدیران موفق و جوان، معرفی و تجلیل از مدیران خلاق در عرصه کارآفرینی، تقدیر از چهره‌های شاخص مدیریت، تبیین نقش جایگاه مدیریت در بهبود فضای کسب و کار، اشاعه فرهنگ مدیریت ایرانی ـ اسلامی و عدالت اجتماعی در جامعه برگزار شد. این مراسم با حمایت وزارت آموزش و پرورش، وزارت صنعت، وزارت نفت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت راه و شهرسازی، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و فرمانداری تهران برگزار شد. در همین رابطه محمدرضا توحیدی‌پور، در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: هزار شرکت اسناد و مدارک خود را به دبیرخانه این اجلاس ارسال کرده‌ بودند و بعد از بررسی‌هایی که انجام شد 88 شرکت انتخاب شدند.

وی که دارای لیسانس الکترونیک و فوق لیسانس و دکترای مدیریت کسب و کار است، در مورد ویژگی‌های شرکت تحت نظر خود که باعث کسب این عنوان شده است، گفت: مقایسه میزان تولید شرکت در سنوات گذشته و حال حاضر، میزان کارآفرینی صورت گرفته و ... در این انتخاب اثرگذار بوده‌اند، بیشتر بحث‌ تولید در مجموعه ما مطرح بود و کارخانه‌ای که هفت، هشت سال دچار مشکل شده بود، یک سال است که دوباره آغاز به کار کرده و تولید آن پنج برابر شده و 110 درصد افزایش کارآفرینی و اشتغال‌زایی داشته است، تولید رابر لاینینگ سرد، بعد از 10 سال اتفاق افتاد و استان کرمان در این زمینه خودکفا شد و توانستیم نیاز استان را رفع کنیم.

وی عنوان کرد: 27 سال است که در شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت‌های زیرمجموعه مشغول به کار هستم و دو سال هم هست که در مجتمع فناوران صنعت بردسیر که از زیرمجموعه صنعت بازنشستگی مس است مشغول به کار هستم.

توحیدی‌پور همچنین درباره فعالیت‌های قرآنی خود گفت: مؤسسه قرآنی محبین اهل بیت(ع) در سال 1391 مجوز فعالیت گرفت و در شهرستان رفسنجان مشغول به کار هستیم، با توجه به شیوع بیماری کرونا و اینکه بیشتر فعالیت‌ها آنلاین است و خانواده‌ها کمتر به بحث حضوری علاقه‌مند هستند در سنوات گذشته تا 300 قرآن‌آموز داشتیم ولی هم‌اکنون 100 قرآن‌آموز داریم.

یادآوری می‌شود، این اجلاس به همت گروه بین‌الملل عصر نوین و با مشارکت وزارت‌خانه‌ها و نهادهای علمی و دانشگاهی با هدف تجدید میثاق جامعه صنعت و ‌تجارت با آرمان‌های سردار شهید سلیمانی به مناسبت فرارسیدن ‌سالگرد شهادت ایشان برگزار شد و در آن از پنجاه مدیرعامل بنگاه‌های اقتصادی در زمینه‌های مختلف طی ارزیابی و مدل کارآفرینی با اعطای نشان عالی مدیر سال تجلیل شد.

مؤسسه محبین اهل بیت(ع) در رفسنجان، خیابان حجت، کوچه 11 واقع شده است.

انتهای پیام
captcha