اجرای طرح «سرباز فاطمی» در ۶۵۰ نقطه گیلان
کد خبر: 4025185
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

اجرای طرح «سرباز فاطمی» در ۶۵۰ نقطه گیلان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه یکی از ویژه‌برنامه‌های دومین سالروز شهادت قاسم سلیمانی اجرای «سرباز فاطمی» است بیان کرد: این برنامه در ۶۵۰ نقطه استان با محوریت ترویج فرهنگ و سیره فاطمی و پاسداشت سردار سلیمانی انجام می‌شود.

اجرای برنامه سرباز فاطمی در ۶۵۰ نقطه گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان امروز 11 دی ماه در نشست خبری که به‌مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در گلزار شهدای رشت برگزار شد، با بیان اینکه برنامه‌های ایام فاطمیه امسال با رنگ و بوی فاطمی و سالگرد سردار سلیمانی برگزار می‌شود، گفت: یکی از این ویژه‌برنامه‌ها با عنوان «سرباز فاطمی» در ۶۵۰ نقطه در استان برای پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و‌المسلیمن سعید مهدوی افزود: برنامه «سرباز فاطمی» از شب ۱۳ دی آغاز و تا ۱۵  همین ماه و شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه دارد. همچنین به‌دلیل ترویج فرهنگ مادری حضرت زهرا(س) و تشویق به فرزند‌آوری، پویش نذر فاطمی برگزار می‌شود که تاکنون به همت خیران ۸ هزار و ۸۰۰ وعده غذای گرم و ۲۵۰ دیگ آش نذری به نیت افزایش فرزند‌آوری در استان توزیع شده است.

وی افزود: تجمع دختران فاطمی با حضور ۳۰۰ دختر در ۱۵ دی‌ماه در رشت از دیگر برنامه‌هایی است که ترویج فرهنگ فاطمی و تجدید میثاق با حاج قاسم سلیمانی از اهداف برگزاری آن است. همچنین گرامیداشت یاد علامه مصباح یزدی هم در این ایام خواهد‌ بود که به‌همین مناسبت ویژه‌برنامه‌هایی در استان برگزار می‌شود که مهم‌ترین آن برگزاری نشست با اساتید و خطبای استان و با حضور فرزند ایشان است که ۱۵ دی‌ماه در لنگرود برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha