ثبت‌نام 1500 البرزی در مسابقات قرآن محلات کرج
کد خبر: 4027122
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

ثبت‌نام 1500 البرزی در مسابقات قرآن محلات کرج

رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج گفت: تاکنون یک هزار و 500 نفر در ششمین دوره مسابقات قرآن محلات که با محوریت یادبود شهید سردار قاسم سلیمانی در کرج برگزار می‌شود، ثبت‌نام کرده‌اند.

مسابقات قرآن محلات کرج

وحید قاسمی‌وند، رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری ششمین دوره مسابقات قرآن محلات با محوریت یادبود شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در کرج خبر داد و گفت: ثبت‌نام از یکم دی‌ آغاز شده و تا 20 دی‌ماه ادامه دارد.

وی افزود: این مسابقه در رده‌های ۴ تا ۷ سال(حفظ ۷، ۱۵، ۲۶ سوره و جزء ۳۰ قرآن)، ۸ تا ۱۱ سال(قرائت تقلیدی سوره حمد استاد عبدالباسط، استاد منشاوی، حفظ یک، سه جزء و تفسیر و مفاهیم سوره لقمان)، رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال(ترتیل، قرائت تقلیدی سوره طارق استاد عبدالباسط، استاد منشاوی، استاد مصطفی اسماعیل، حفظ پنج جزء، تفسیر و مفاهیم سوره لقمان و ۱۵ جزء)، ۱۹ تا ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال(ترتیل ـ قرائت آزاد، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، تفسیر و مفاهیم سوره لقمان و حفظ کل) برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: بخش ویژه این مسابقه نیز خطابه قرآنی با رویکرد آیات جهاد و شهادت، سبک زندگی قرآنی و اخلاق اسلامی در سه رده زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۹ سال به بالا برگزار می‌شود.

قاسمی‌وند در پایان با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و 500 نفر برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر، دریافت فایل‌های قرائت تقلیدی، انتخاب قرعه‌ها می‌توانند به سایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج مراجعه کنند و یا با شماره دبیرخانه مسابقات ۳۴۴۹۴۰۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha