دبیرخانه دائمی چهره‌های شاخص تبلیغ در اصفهان تشکیل شد
کد خبر: 4027136
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

دبیرخانه دائمی چهره‌های شاخص تبلیغ در اصفهان تشکیل شد

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از تشکیل دبیرخانه دائمی طرح معرفی چهره‌های شاخص و ماندگار تبلیغ در اصفهان خبر داد.

حامد اهتمام معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام حامد اهتمام، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، اظهار کرد: در راستای طرح موفق معرفی چهره‌های شاخص و ماندگار تبلیغی اصفهان در سال‌های گذشته، دبیرخانه دائمی این طرح با محوریت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تشکیل شد.

وی افزود: تکریم و بزرگداشت چهره‌های ماندگار تبلیغ اصفهان به‌منظور معرفی و الگوگیری مبلغان و طلاب در راستای تبلیغ معارف دینی هدف‌گذاری شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: به همین منظور، دبیرخانه چهره‌های شاخص و ماندگار تبلیغی به میزبانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با مشارکت نهادهای حوزوی از جمله مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان بسیج طلاب و روحانیون، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و سازمان اوقاف و امور خیریه، تشکیل و اولین جلسه آن با حضور رؤسای این نهادها برگزار شد.

وی اضافه کرد: آیین‌نامه این طرح در معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تدوین و در اولین جلسه دبیرخانه چهره‌های شاخص و ماندگار تبلیغی، درباره ضوابط، شرایط و اهداف آن بحث و گفت‌وگو شد.

حجت‌الاسلام اهتمام بیان کرد: در سال‌های گذشته، از آیت‌الله‌العظمی حسین مظاهری، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا فیروزیان، مرحوم آیت‌الله یدالله رحیمیان دستجردی و مرحوم آیت‌الله مهاجر، به‌عنوان چهره ماندگار تبلیغ در اصفهان تجلیل شده است.

انتهای پیام
captcha