فضای مجازی نقطه اتکای اصلی برنامه‌های دهه فجر باشد
کد خبر: 4028988
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

فضای مجازی نقطه اتکای اصلی برنامه‌های دهه فجر باشد

استاندار کردستان با اشاره به اینکه رسانه و فضای مجازی به جهت فراگیری و اثرگذاری نقطه اتکای اصلی در برنامه‌های دهه فجر هستند، گفت: برهمین اساس دشمن هم امروز سعی دارد تا با استفاده از این فضا شبهه‌آفرینی ‌کرده و به اهداف خود دست پیدا کند.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان، امروز، 26 دی‌ماه در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: در اجرای برنامه‌های دهه فجر دو بخش برگزاری جشن ملی و انقلابی و اجرای برنامه‌های محتوایی که نیازمند نوآوری و خلاقیت بوده است که در این راستا باید هم خود برنامه‌های جدیدی را باید طراحی کنیم و هم از تجربیات اثرگذار استان‌های دیگر استفاده لازم را داشته باشیم.

وی افزود: در استان هم باید برنامه‌های خلاقانه‌ای با موضوع نقش استان کردستان در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی را طراحی و اجرا کنیم.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه نقطه اتکای اصلی در برنامه‌های دهه فجر به جهت فراگیری و اثرگذاری موضوع رسانه و فضای مجازی است، بیان کرد: تعداد مخاطبان فضای مجازی و رسانه‌ها امروز بسیار بالا بوده است و برهمین اساس دشمن هم امروز سعی دارد تا با استفاده از این فضا شبهه‌آفرینی ‌کرده و به اهداف خود دست پیدا کند.

وی تأکید کرد: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر هر میزان که مردمی و با مشارکت واقعی مردم برگزار شود، اثرگذاری آن‌ها بیشترخواهد بود چراکه ما در ادارات به سختی می‌توانیم از کلیشه‌های اداری خارج شویم و برهمین اساس خلاقیت ما خیلی کم خواهد بود.

زارعی‌کوشا ادامه داد: اگر برنامه‌های دهه فجر به نوعی طراحی شود که از نظر جوانان و نوجوانان و آحاد مردم بهره‌مند شویم نتایج و محاسبات بهتر بوده و گستره کار نیز بیشتر خواهد بود و برنامه نیز مردمی‌تر برگزار خواهد شد.

وی گفت: در اجرای برنامه‌های دهه فجر در فضای مجازی باید از تولیدات جذاب، قابل قبول و اقناع‌کننده بهره‌مند شویم چراکه تولیدات بی‌رمق، اثرگذاری کمتری دارند اما گاهی یک فیلم صد ثانیه‌ای بسیار مورد توجه‌تر از برنامه‌های بلندمدت خواهد بود.

استاندار کردستان با تأکید براینکه ادارات مختلف در برنامه‌های دهه فجر باید مشارکت داشته باشند، افزود: اگر برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر کمیته ارزیابی قوی داشته باشد، برنامه‌های منسجم‌تر و اثرگذارتری تولید خواهد شد و همه ادارات پای کار خواهند آمد.

وی با تأکید بر نگاه مقایسه‌ای در اجرای برنامه‌های دهه فجر بیان کرد: در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر نگاه مقایسه‌ای مؤثر باید روندها و فرایندها را به طور کامل برای مخاطبان تشریح کند و اگر ما بتوانیم محتوای قوی و جذاب تولید کنیم، اثرگذاری برنامه‌ها بیشتر خواهد بود.

زارعی کوشا در پایان یادآور شد: راهبرد موفق، قوی و اقناع‌کننده در استان کردستان راهبرد خدمت است چراکه بازخورد این خدمت را در رفتار مردم می‌توان مشاهده کرد اگر تمام اقدامات و برنامه‌ها هدفش خدمت به مردم باشد، در این جهت موفق خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha