نشست مجازی «روایتگری انقلاب» در ملایر برگزار شد
کد خبر: 4034136
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

نشست مجازی «روایتگری انقلاب» در ملایر برگزار شد

نشست «روایتگری انقلاب اسلامی» به‌مناسبت چهل‌وسومین بهار انقلاب اسلامی از سوی کتابخانه علامه امینی شهرستان ملایر به‌صورت مجازی برگزار شد.

 انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، نشست «روایتگری انقلاب اسلامی» به‌مناسبت چهل‌وسومین بهار انقلاب اسلامی از سوی کتابخانه علامه امینی شهرستان ملایر و با همکاری مراد طاهرنیا، مدیرمسئول نشریه فرهنگ ملایر به‌صورت مجازی برگزار شد.

در این برنامه طاهرنیا به ذکر خاطراتی از سال‌های مبارزه مردم ایران اسلامی پرداخت و از رشادت‌های جوانان این مرزوبوم و شهادت عزیزان برومندی چون شهید احمد وفایی و تعدادی از همرزمان شهیدش به نیکی یاد کرد.

وی با اشاره به شکل‌گیری ریشه انقلاب اسلامی از سال‌های ۴۱ و ۴۲، بیان کرد: نقطه اوج مبارزات مردم ایران، شهادت شهید بزرگوار حاج مصطفی خمینی به سفارش ساواک در عراق بود.

مدیرمسئول نشریه فرهنگ ملایر با بیان اینکه مردم باید انقلاب را از خود بدانند، اظهار کرد: مردم می‌توانند با نقد منصفانه عملکرد مسئولان، دلسوزانه به رفع موانع موجود کمک کنند.

وی همچنین از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های دفاعی، پزشکی، علمی و... به‌عنوان ثمره شیرین استقلال‌طلبی و پاسداشت خون شهدای گلگون‌کفن این مرزوبوم یاد کرد و گفت: در آستانه چهل‌وسومین بهار انقلاب یاد و خاطره آیت‌الله میرشاهولد پرچمدار مبارزه علیه رژیم ستمشاهی مردم ملایر و هزار و صد شهید سرافراز ملایر در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام
captcha