افتتاح ۴ مدرسه در مناطق روستایی خوزستان
کد خبر: 4035160
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

افتتاح ۴ مدرسه در مناطق روستایی خوزستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از افتتاح چهار مدرسه در شهرستان‌های حمیدیه، خرمشهر و امیدیه همزمان با دهه فجر خبر داد.

۴ مدرسه در مناطق روستایی خوزستان افتتاح شدندبه گزارش ایکنا از خوزستان، علی قربانی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در آیین افتتاح یک مدرسه سه کلاسه در شهرستان حمیدیه که امروز، ۲۰ بهمن‌ برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: این مدرسه با زیربنای ۱۲۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال با مشارکت بسیج سازندگی در روستای براجعه شهرستان حمیدیه افتتاح شد.

وی افزود: در شهرستان حمیدیه هشت پروژه آموزشی با ۳۹ کلاس درس در حال اجرا هستند که تا سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در مراسمی دیگر در شهرستان خرمشهر مدرسه ۱۰ کلاسه شهدای بانک مسکن در زمینی به مساحت چهار هزار و ۹۳۰ مترمربع با زیربنای یک هزار و ۷۵۴ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال با مشارکت بانک مسکن افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید که سهم بانک مسکن ۵ میلیارد ریال بوده و مابقی از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

قربانی با اشاره به ساخت دو مدرسه در بخش جایزان شهرستان امیدیه گفت: یک مدرسه شش کلاسه با زیربنای ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال با مشارکت خانواده‌های نیک‌اندیش جوکار و خردمند و یک مدرسه یک کلاسه با زیربنای ۷۶ مترمربع و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام
captcha