انتقاد از سازشگری آل سعود در رویارویی ورزشکار عربستانی با نماینده رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4035912
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹

انتقاد از سازشگری آل سعود در رویارویی ورزشکار عربستانی با نماینده رژیم صهیونیستی

اقدام ورزشکار عربستانی در رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی تنیس نایروبی با موجی از انتقادها در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده که این اقدام را گام تازه رژیم آل سعود برای سازش با اشغالگران توصیف کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های عربستان سعودی پیروزی یارا الحقبانی، بازیکن ملی تنیس این کشور بر رقیب صهیونیست او را تبریک می‌گویند بدون اینکه نسبت به این گام جدید رژیم آل سعود در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ابراز شرم کنند.

«یارا الحقبانی» تنیسور عربستانی در سومین دوره مسابقات قهرمانی بین‌المللی که در نایروبی پایتخت کنیا برگزار شد برابر «رین نیکیشوف» بازیکن صهیونیست به پیروزی رسید. با این وجود پس از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی برابر «جید کول» بازیکن انگلیسی شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

کاربران عربی شبکه‌های اجتماعی رویارویی تنیسور سعودی با بازیکن صهیونیست را گامی  در راستای عادی‌سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی توصیف کردند.

یکی از کاربران نوشت: تنیسور عربستانی در حالی دچار انحطاط اخلاقی شد و برابر نماینده رژیم صهیونیستی به میدان رفت که هنوز یک ماه نیست که خبر رسید محمد العوادی، تنیسور کویتی با کناره‌گیری از بازی مقابل بازیکن صهیونیست در نبرد شرافت و وقار پیروز شد.

اتفاقات متعددی در سال‌های اخیر نشانه تلاش عربستان سعودی برای عادی‌سازی روابط خود با رژیم اشغالگر صهیونیستی بوده است. در المپیک توکیو نیز تهانی القحطانی در مسابقات قهرمانی جودو از روبه‌رو شدن با نماینده رژیم صهیونیستی انصراف نداد، با وجود اینکه درخواست‌های زیادی برای تحریم رژیم صهیونیستی مطرح شده بود.

انتهای پیام
captcha