اعزام نیروهای فنی از خوزستان برای مرمت تأسیسات حرمین عسکریین
کد خبر: 4036776
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

اعزام نیروهای فنی از خوزستان برای مرمت تأسیسات حرمین عسکریین

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از اعزام گروه فنی ـ تأسیساتی خوزستانی برای تعمیر سیستم سرمایشی و گرمایشی حرمین عسکریین(ع)‌ خبر داد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمود موسوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستانحجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمود موسوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان‏ از اعزام گروه فنی ـ تأسیساتی خوزستانی برای تعمیر سیستم سرمایشی و گرمایشی حرمین عسکریین(ع)‌ خبر داد و گفت: با توجه به درخواست ستاد سامرا برای تامین نیرو جهت تعمیر و نگهداری وسایل سرمایشی و گرمایشی حرم، ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان تعدادی از نیروهای فنی و تخصصی را به صورت تبرعی به سامرا اعزام کرد.

وی با بیان اینکه این گروه از نیروهای فنی روز گذشته 26 بهمن اعزام شدند و به مدت یک ماه در سامرا مستقر هستند، افزود: این اعزام‌ها به طور مستمر در برنامه‌های ستاد استانی قرار دارد. ما بنا به درخوست حرم‌ها، از نیروهای فنی دعوت می‌کنیم و استقبال نیروهای فنی استان قابل توجه است.

موسوی با بیان اینکه نیروهای فنی استان به صورت مردمی و تبرعی در این کار مشارکت می‌کنند، گفت: نیروهای استان تاکنون به حرم‌های مطهر کاظمین، کربلا و نجف اعزام شده‌اند. خوشبختانه خدمت رسانی این نیروها در حرم‌های مطهر رضایت بخش است و خوزستان در این کارها پیش قدم است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: اخیراً تأسیسات تصفیه آب در حرمین عسکریین(ع) نصب کرده‌ایم که می‌تواند روزانه 40 متر مکعب آب تصفیه کند و در اختیار زوار قرار دهد.

انتهای پیام
captcha