نامساعد بودن وضعیت عمومی آیت‌الله العظمی علوی گرگانی/ مردم دعا کنند
کد خبر: 4042979
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
وزیر بهداشت بیان کرد:

نامساعد بودن وضعیت عمومی آیت‌الله العظمی علوی گرگانی/ مردم دعا کنند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه وضعیت عمومی آیت‌الله العظمی علوی‌گرگانی چندان مساعد نیست، گفت: در ایام مبارک ماه شعبان از مردم ایران می‌خواهیم برای بهبودی ایشان دعا کنند.

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

به گزارش خبرنگار ایکنا، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۲۳ اسفند در حاشیه عیادت از آیت‌الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی، از مراجع تقلید شیعه در قم، اظهار کرد: از جمعه بیماری قلبی معظم‌له، وخامت یافته و در بخش ویژه بیمارستانی در قم بستری است.

وی با بیان اینکه وضعیت خدمات ارائه شده به ایشان را بررسی می‌کنیم تا اقدامات بعدی را انجام دهیم، اظهار کرد: پزشکان نهایت سعی و تلاش خود را کرده و تمام اقدامات درمانی لازم را برای ایشان انجام داده‌اند.

وزیر بهداشت افزود: باتوجه به بستری شدن آیت‌‎الله علوی‌گرگانی و نیز نگرانی مقام معظم رهبری، بنده ماموریت یافتم که از ایشان در یکی از بیمارستان‌های قم عیادت کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حوادث چهارشنبه سوری بیان کرد: چهارشنبه آخر سال که یک رسم قدیمی است را می‌توان به شکل آرام و با وضعیت مناسب برگزار کرد، اما هرسال مواد محترقه، منفجره و خطرناک باعث ایجاد ضایعه برای خیلی از افراد می‌شود.

عین‌اللهی ادامه داد: در همه موارد اینطور نیست که افرادی که اقدام به استفاده از مواد محترقه و منفجره می‌کنند، دچار صدمه شوند بلکه می‌بینیم عابران پیاده و افراد بی‌گناه، دچار حادثه می‌شوند.

وی یادآور شد: بر اساس تجربه سال‌های فراوان فعالیت در حوزه چشم پزشکی، با مصدومانی روبرو بودیم که عابر پیاده بوده‌اند و انفجار باعث پرتاب ترکش‌هایی به سوی افراد و سوختگی و صدمه به اعضای مختلف بدن می‌شود.

وزیر بهداشت اظهار کرد: از مردم تقاضا داریم در چهارشنبه آخر سال، مراعات کنند و از مواد محترقه و منفجره قاچاقی و غیراستاندارد که در خیابان‌ها به فروش می‌رسد، استفاده نکنند.

انتهای پیام
captcha