اهدای بیش از ۳ هزار سری جهیزیه و هدیه ازدواج در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 4043011
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

اهدای بیش از ۳ هزار سری جهیزیه و هدیه ازدواج در سیستان‌وبلوچستان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: همزمان با میلاد با سعادت امام عصر(عج) بیش از ۳ هزار سری جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان سطح استان اهدا می‌شود.

­­سری جهیزیه و هدیه ازدواجبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، رمضان پودینه، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: همزمان با نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام عصر(عج) بیش از ۳ هزار سری جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان سطح استان اهدا می‌شود.

­وی با اشاره به اینکه ارزش این مجموعه بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال است، اظهار کرد: در این روز مبارک همزمان با کل کشور، تعداد 2 هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه، به نوعروسان نیازمند سطح استان اهدا می‌شود که ارزش ریالی هر سری، حدود ۲۱۰ میلیون ریال است.

­معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان افزود: همچنین تعداد ۷۳۴ هدیه ازدواج، به ارزش هر کدام ۱۰۰ میلیون ریال، به پسران جوان تحت حمایت کمیته امداد استان تقدیم خواهد شد.

­پودینه بیان کرد: کمیته امداد امام(ره) به عنوان یک نهاد اجتماعی، با توجه به اینکه یاری رسانی به نیازمندان و رفع نیازهای مختلف آنان را مأموریت ذاتی خود می‌داند، همواره تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج در خانواده‌های نیازمند را با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده در صدر برنامه‌هایش گنجانده است.

انتهای پیام
captcha