مجموع بانوان آزادشده پویش «نذر امام(ع)» به ۷۸ تن رسید
کد خبر: 4043814
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

مجموع بانوان آزادشده پویش «نذر امام(ع)» به ۷۸ تن رسید

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی با بیان اینکه به همت بنیاد کرامت رضوی و با مشارکت شبکه خادمیاران رضوی در سراسر کشور و نیکوکاران، ۱۸ بانو در استان فارس که به دلیل محکومیت مالی در زندان بودند، با اجرای طرح حمایتی «نذر امام(ع)» آزاد شدند و به کانون گرم خانواده بازگشتند گفت: مجموع بانوان آزادشده پویش «نذر امام(ع)» به ۷۸ تن رسید.

مجموع بانوان آزادشده پویش «نذر امام(ع)» به ۷۸ تن رسیدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به‌نقل از آستان‌نیوز، محمدحسین استاد آقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، اظهار کرد: پویش «نذر امام(ع)» از شب ولادت حضرت زینب(س) و با هدف آزادسازی زنان و مادران زندانی جرائم غیر عمد توسط مرکز امور بانوان بنیاد کرامت رضوی و با مشارکت خادمیاران خیران سراسر کشور آغاز شد.

وی در خصوص نتایج اجرای این طرح ملی گفت: خوشبختانه به برکت نام امام رضا(ع) و با همت خیران و خادمیاران، طی همین مدت کوتاه چند ماهه، ۶۰ بانوی زندانی از زندان‌های سراسر کشور آزاد شدند و به کانون خانواده بازگشتند.

استادآقا افزود: همچنین در آستانه عید نیمه شعبان ۱۸ نفر دیگر از این زندانیان در استان فارس با مشارکت خیران و خادمیان از بند رها شدند و مجموع بانوان زندانی آزاد شده در این طرح به ۷۸ نفر رسید.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی در خصوص مدت زمان اجرای این طرح ابراز کرد: پویش «نذر امام(ع) » تا ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت و تلاش می‌کنیم با کمک‌ خادمیاران رضوی و حمایت‌ مالی همه مردم، زمینه آزادی تعداد بیشتری از این بانوان را فراهم کرده و با بازگشت آن‌ها به خانه، نهاد خانواده را تقویت کنیم.

استاد آقا ابراز کرد: عموم مردم عزیز و دلدادگان حضرت رضا(ع) می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی nazr.razavi.ir/pay در پویش «نذر امام(ع)» مشارکت کرده و در بخش « نذر آزادی مادران» سایت، نذرهای خود را به این موضوع اختصاص دهند.

انتهای پیام
captcha