110 جلسه خانگی قرآن در کردستان برپا می‌شود
کد خبر: 4045275
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
در ماه مبارک رمضان

110 جلسه خانگی قرآن در کردستان برپا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 110 جلسه خانگی قرآن را در سراسر استان برگزار خواهیم کرد، گفت: محور برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در سال‌جاری به سمت جلسات خانگی قرآن سوق می‌یابد.

دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی با نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، هفتم فروردین‌ماه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به برنامه‌های تبلیغات اسلامی کردستان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: محور برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در سال جاری به سمت جلسات خانگی قرآن کریم سوق می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 110 جلسه خانگی قرآن کریم را در سراسر استان برگزار خواهیم کرد، افزود: پیش بینی می‌شود تعداد جلسات خانگی در ماه رمضان از این رقم بیشتر شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری جلسات ترجمه و تفسیر قرآن کریم در این جلسات خانگی قرآن خبر داد و بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در شهرستان‌های استان نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام ماه مبارک رمضان است.

وی ادامه داد: اجرای برنامه محوری در 10 شهرستان با محور حضرت خدیجه(س) و با شعار محبت مادری، پرداختن به شأن و جایگاه حضرت خدیجه(س) انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به اینکه همایش تجلیل از روزه اولی‌ها و جشن تکلیف دختران و پسران استان نیز در ایام رمضان برگزار می‌شود، افزود: افطاری وحدت و مقاومت در ماه مبارک رمضان، نشست علمای روحانیون شیعه و سنی، همایش مبلغین ماه مبارک رمضان در قروه و بیجار، همایش مبشرین فرهنگی،احیای شب‌های ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی کردستان در ایام ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به شرایط کرونایی شاید شیوه اجرای برنامه‌ها تغییر کند اما تعطیلی در اجرای برنامه‌های قرآنی و دینی نخواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha