اعزام هزار مبلغ به سراسر کشور در ماه رمضان
کد خبر: 4046706
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

اعزام هزار مبلغ به سراسر کشور در ماه رمضان

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با توجه به ضرورت رونق محافل دینی در زمان کاهش همه‌گیری ویروس کرونا، اعزام حداکثری مبلغان برای ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شد و در این راستا، هزار مبلغ آقا و خانم به سراسر کشور اعزام شدند.

عبدالرسول احمدیان رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از اعزام هزار مبلغ آقا و خانم به سراسر کشور به‌مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: این دفتر با توجه به رسالت فرهنگی، تبليغی و انقلابی خود برای تبليغ دين مبين اسلام و گسترش معارف اسلامی، در ماه مبارک رمضان به اعزام مبلغان به صورت فردی و گروهی و با رويکرد جهاد تبیین اقدام کرده است.

وی افزود: با توجه به ضرورت رونق محافل دینی در زمان کاهش همه‌گیری ویروس کرونا که در سال‌های گذشته با محدودیت‌های زیادی رو‌به‌رو بوده، اعزام حداکثری مبلغان برای ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های تبلیغی حضوری کاهش چشمگیری داشت و عمده آنها به صورت تبلیغ مجازی انجام شد و در سال بعد با گسترش واکسیناسیون و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تبلیغ حضوری افزایش یافت و در سال جاری با مطلوب‌تر شدن شرایط و با تأکید بر دستورالعمل‌های بهداشتی، اعزام حضوری رشد بسیار بیشتری پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: در پایان سال گذشته با هدف ارتقای سطح علمی و مهارتی مبلغان، سلسله نشست‌های علمی و تخصصی تبلیغ با محوریت نهج‌البلاغه به صورت حضوری و ۳۲ عنوان دوره و کارگاه با موضوعات اعتقادی، قرآن و تفسیر، احکام شرعی، جامعه‌شناسی، روانشناسی و... به صورت مجازی برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمدیان در پایان گفت: پیوست رسانه‌ای برای تبلیغ ماه مبارک رمضان به مبلغان ابلاغ شده که ضروری است امتداد رسانه‌ای حتی بعد از ماه مبارک رمضان نیز حفظ شود.

انتهای پیام
captcha