آثار عدالت در کوچه‌ها و محلات تبریز متجلی شود
کد خبر: 4047541
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵

آثار عدالت در کوچه‌ها و محلات تبریز متجلی شود

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مدیران و برنامه ریزان شهری باید تلاش کنند تا آثار عدالت باید در کوچه‌ها و محلات شهر متجلی شود.

حجت الاسلام فقیه، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدعلی فقیه، رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، ۱۸ فروردین‌ماه، در آئین تکریم و معارفه‌ سرپرست سابق و شهردار جدید کلانشهر تبریز اظهار کرد: همه ما باید در راسای فراهم نمودن فضایی آرام و سرشار از رشد، تقوا و معنویت برای همشهریان خود تلاش کنیم.

وی ادامه داد شهر باید تجلی‌گاه ذکر و ستایش خداوند باشد و شورای شهر و شهرداری نیز باید تلاش کنند آنچه که موجب بروز گناه در جامعه ایمانی می‌شود امحا کنند.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر عدالت در لایه‌های مختلف ادارات سازمان‌ها و نهادها پیاده شود تقوا نیز رعایت خواهد شد و باید آثار عدالت در خیابان‌ها کوچه‌ها و محلات خود را نشان دهد.

وی همچنین گفت: برنامه‌ریزان و مدیران شهری باید تلاش کنند تا زیبایی‌های الهی در شهر متجلی شده و تمامی پلیدی‌ها و زشتی‌ها از بین برود.

فقیه همچنین تشریح کرد: خداوند متعال می‌فرماید اگر همه مردم تقوا و تعهد واقعی داشته باشد، برکات فراوان برای مردم جاری و ساری می‌شود. شهر اسلامی باید زمینه رشد تقوای الهی را برای همگان فراهم سازد.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی در خاتمه متذکر شد: شهردار جدید کلان‌شهر تبریز علاوه‌بر وظایف ذاتی و سازمانی خود باید در فکر کادرسازی و تربیت مدیران کارآمد و موفق براساس چهارچوب‌های اسلامی باشد.

در پایان این مراسم از خدمات مهدی یوسفی سرپرست شهرداری تبریز تقدیر و یعقوب هوشیار به‌عنوان شهردار جدید کلان‌شهر تبریز معرفی شد.

انتهای پیام
captcha