اعلام فراخوان پذیرش بانوان طلبه در مؤسسه مجتهده امین(ره)
کد خبر: 4047983
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

اعلام فراخوان پذیرش بانوان طلبه در مؤسسه مجتهده امین(ره)

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) از ثبت‌نام و پذیرش بانوان طلبه در این مؤسسه برای مقاطع تحصیلی سطح سه و چهار خبر داد.

ناهید قاسم‌پور مدیر مؤسسه مجتهده امین(ره)

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ناهید قاسم‌پور، مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) اظهار کرد: طلبگی، افتخاری است كه طلاب با كسب فضایل اخلاقی و علمی در مسير بندگی و سربازی امام زمان(عج) کسب می‌کنند و با یاری حق تعالی در اين مسير از ديگر افراد جامعه دستگيری خواهند کرد.

وی با اشاره به اهميت نقش بانوان در تعلیم و تربیت فرزندان و ضرورت آموزش و رشد همه‌‌جانبه طلاب بانو، گفت: با این هدف، مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) افتخار دارد برای سال تحصیلی 1402 ـ 1401 برای رشته‌های فقه خانواده و كلام اسلامی در مقطع سطح چهار و برای رشته‌های مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، تربیت دینی کودک و نوجوان و كلام اسلامی در مقطع سطح سه، از بانوان علاقه‌مند و دارای شرایط ثبت‌نام کند.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) اضافه کرد: این مؤسسه با امکانات و تجهیزات لازم و حضور اساتیدی با سابقه علمی بالا، فرصت مناسبی برای طلاب به‌منظور ارتقا و پیشرفت علمی و فرهنگی فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام و پذیرش تا 15 ارديبهشت‌ماه سال جاری است، گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و چگونگی ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی مدیریت سنجش و پذیرش به نشانی Paziresh.whc.ir مراجعه، یا با در دست داشتن مدارک لازم، در واحد آموزش مؤسسه مجتهده امین(ره) به نشانی میدان امام حسین(ع)، ابتدای خیابان طیب، کوچه سرلت، انتهای بن‌بست مادی فَدَن (شماره ۳) حضور پیدا کنند و یا با شماره ۰۳۱۳۲۳۴۴۴۰۶ داخلی ۷۷۱۲ و ۷۷۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha