۲۱۶ زندانی جرائم مالی و غیر عمد آذربایجان‌غربی چشم انتظار آزادی هستند
کد خبر: 4050703
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

۲۱۶ زندانی جرائم مالی و غیر عمد آذربایجان‌غربی چشم انتظار آزادی هستند

معاون اداره کل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: 216 زندانی جرائم غیرعمد و مالی استان چشم انتظار آزادی هستند که برای آزادی آنها نیاز به کمک خیران است.

آزادی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مجید نیازی، رئیس دادگستری ماکو ۲۹ فروردین در مراسم گلریزان این شهرستان اظهار کرد: باز هم در موسم بهار قرآن خیران ماکو دور هم جمع شدند تا گرهی از گره گرفتاری در بند بگشایند و خانواده‌ای را از آزادی پدر و یا سرپرست در بندش خوشحال کنند.

وی افزود: امیدوارم امسال با همکاری مسئولان و خیران بتوانیم زمینه آزادی ۱۶ نفر از زندانیان محکومان مالی ما که در زندان هستند را فراهم کنیم.

جمشید مرادخانی، معاون اداره کل زندان‌های آذربایجان‌غربی هم در این مراسم بیان کرد: امسال ۲۴ جشن گلریزان در آذربایجان‌غربی برنامه‌ریزی شده و تاکنون ۵ جشن در شهرهای مختلف استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته با کمک خیران توانستیم ۲۵۰ نفر از زندانیان جرایم مالی غیر عمد با کمک مالی 9 میلیارد و 800 میلیون تومانی خیران از زندان آزاد شدند و هم‌اکنون ۲۱۶ زندانی جرائم مالی و غیرعمد در سطح استان حائز شرایط آزادی هستند.

مرادخانی تصریح کرد: امسال به همت خیرین بیش از ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در جشن گلریزان ماکو برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد جمع‌آوری شده است. 

 

 

انتهای پیام
captcha