کمک 3 میلیارد ریالی خیران سردشت برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی
کد خبر: 4050855
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

کمک 3 میلیارد ریالی خیران سردشت برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی

رئیس دادگستری سردشت گفت: جشن گلریزان در سردشت خیران ۳ میلیارد ریال کمک نقدی جهت آزاد سازی زندانیان اهدا کردند و یکی از خیران آزادی ۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و از طرف سپاه پاسداران شهرستان نیز آزادی یک نفر را تعهد کردند.

 آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالیبه گزارش ایکنا از آذربایجات‌غربی، امیر کشاورزی، رئیس دادگستری سردشت، 30 فروردین در مراسم جشن گلریزان در سردشت اظهار کرد: مراسم جشن گلریزان را دو سال به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار کردیم، اما باوجود آن به همت خیران در سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی جمع‌آوری شد.

وی افزود: با کمک‌های نقدی ۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند و با توجه به اینکه امسال این مراسم حضوری برگزار شد و خیران زیادی از آن استقبال کردند انتظار می‌رود سطح کمک‌های نقدی افزایش یابد و بتوانیم زندانیان زیادی را آزاد کنیم.

کشاورزی اضافه کرد: در این مراسم خیران ۳ میلیارد ریال کمک نقدی جهت آزاد سازی زندانیان اهدا کردند و یکی از خیران آزادی ۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و از طرف سپاه پاسداران شهرستان نیز آزادی یک نفر را تعهد کردند.

لقمان خسروپور فرماندار سردشت در این مراسم بیان کرد: بدون وجود خیران، معتمدین و سازمان‌های مردم نهاد نمی‌توان به تنهایی کاری از پیش برد و آن‌ها می‌توانند بسیاری از مسائل و مشکلات شهرستان را حل کنند.

وی ادامه داد: احداث ساختمان دیالیز، مجتمع چند منظوره از سالمندان و مدرسه و آزادسازی زندانیان از اقدامات مهم و ارزشمند آن‌ها است که به زودی در این شهرستان انجام خواهد گرفت و این شهرستان مردمی خیر زیادی دارد و خیران همیشه پای کار بودند و باید بستر و مسیری برای آن‌ها مهیا شود.

عبدالسلام امامی، مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در امور اقوام، ادیان و اهل سنت گفت: ما در سر سفره ماه مبارک رمضان می‌نشینیم در حالیکه بعضی از خانواده‌ها سرپرست سر سفره نیست و بچه‌ها و خانواده اش چشم انتظار او را دارند و آزادسازی یک زندانی به اندازه چندین حج ثواب دارد و صدقه و بیمه‌ای برای بلا‌های آسمانی و زمینی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha