حضور دفتر تبليغات اسلامی در هفدهمین نمايشگاه قرآن اصفهان
کد خبر: 4053224
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

حضور دفتر تبليغات اسلامی در هفدهمین نمايشگاه قرآن اصفهان

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: این دفتر با جمعی از گروه‌های تبلیغ تخصصی، كارشناسان نمايندگی مركز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی و مربیان کودک و نوجوان در هفدهمین نمايشگاه قرآن و عترت اصفهان حضور يافته است.

محمد قیصری رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قیصری با بیان اینکه نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان پس از دو سال وقفه به‌دلیل شرایط و محدودیت‌های کرونایی برگزار شده است، اظهار کرد: بر این اساس، تصمیم گرفته شد چند بخش این دفتر با حداکثر توان در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

وی افزود: هر شب با حضور مربیان برتر، در سالنی که شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان آن را تجهیز کرده و در اختیار دفتر قرار داده است، دو اجرای کودک و نوجوان برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم با برنامه‌ها و مسابقات قرآنی، اوقات شادی را همراه با یادگیری آموزه‌های قرآنی برای کودکان و نوجوانان رقم بزنیم.

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: از طرف نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان، هر شب یک کارشناس در نمایشگاه برای پاسخگویی به پرسش‌های اعتقادی، فقهی، اخلاقی و... حضور خواهد داشت و همچنین پنج گروه تبلیغی که در زمینه تربیت کودک و نوجوان تخصص‌های لازم را دارند، به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: در یک غرفه مجزا نیز 35 تابلوی خط فرمیک که در آنها اشکالی متناسب با محتوای آیات قرآن کریم ترسیم شده است، در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

یادآور می‌شود، هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان که از پنجم اردیبهشت‌ماه جاری آغاز شده است، تا ۱۰ این ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha