رفع مشکلات کشور درگرو هم‌افزایی جناح‌ها و تفکرات مختلف است
کد خبر: 4055751
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
امام جمعه بجنورد:

رفع مشکلات کشور درگرو هم‌افزایی جناح‌ها و تفکرات مختلف است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: موفقیت در تمامی زمینه‌ها با همدلی و هم‌افزایی جناح‌ها و افکار متعدد شکل می‌گیرد بنابراین برای رسیدن به این مهم باید وحدت رویه داشته باشیم.

رفع مشکلات کشور درگرو همدلی و هم افزایی جناح‌ها و تفکرات مختلف استبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری روز دوشنبه، 19 اردیبهشت در گردهمایی ائمه جمعه استان اظهار کرد: وحدت رویه در تمامی حوزه‌ها باید بین مسوولان و جناح‌ها وجود داشته باشد تا مردم صدای واحدی را بشنوند و این مهم باید سرلوحه کار تمامی مسوولان قرار گیرد.
وی تصریح کرد: اگرچه امکان اختلاف سلیقه در برخی از جوانب وجود دارد اما نباید شخص و یا گروهی را تخریب کرد و در نهایت باید با وحدت و هم‌افزایی مشکلات را برطرف کرد.
امام جمعه بجنورد بصیرت مسئولان و مردم را تنها راه جلوگیری از ایجاد تفرقه و دشمنی دشمنان با مسلمانان دانست و افزود: باید نقد منصفانه و نگاهی مسالمت‌آمیز همراه با وحدت به مسائل داشته باشیم چرا که همه ما متعلق به این نظام هستیم.
وی بیان کرد: نقادی و نقدپذیری در راستای مطالبه‌گری و برای کمال و اصلاح جامعه انجام می‌شود و باید از نقد منصفانه در راستای حل مشکلات استفاده کرد.
امام جمعه بجنورد در ادامه به ۱۷ اردیبشهت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی افزود: بسیج از مصادیق سرمایه‌ اجتماعی کشور محسوب می‌شود که از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ریشه گرفته و در چهار دهه‌ اخیر نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب داشته است.
وی ادامه داد: بسیج ظرفیت بزرگ و یک حرکت عظیم مردمی برای پیشرفت کشور است که خدمات ارزشمند آن در تمام کشور جاری است و باید از این ظرفیت در تمامی عرصه ها استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha