برگزاری مسابقات قرآنی «قدر تا غدير» در خراسان رضوی
کد خبر: 4061935
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۱

برگزاری مسابقات قرآنی «قدر تا غدير» در خراسان رضوی

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی گفت: اولین دوره مسابقات قهرمانی قرآنی «قدر تا غدیر» در خراسان‌ رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات قرآنی «قدر تا غدير» در خراسان رضویحجت‌الاسلام حجت مجیدی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌ رضوی، عنوان کرد: اولین دوره مسابقات قرآنی «قدر تا غدیر» ویژه گروه سنی ۸ تا ۱۵ سال با محوریت مؤسسات قرآنی خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فرصت ثبت‌نام در این دوره تا ۲۰ خرداد ماه جاری است، افزود: این دوره از مسابقات در مرحله اول به صورت مجازی و در مرحله دوم به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مجیدی اظهار کرد: رشته‌های فراخوانی و اذان ویژه پسران و رشته‌های حفظ ۳ و ۵ جزء قرآن، حفظ کلمات قصار نهج‌البلاغه ویژه دختران و پسران برای این دوره از مسابقات قدر تا غدیر در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی ادامه داد: از هر مؤسسه قرآنی در استان فقط یک تیم امکان حضور در مسابقات را خواهد داشت که طی نامه‌ای رسمی از سوی مدیرعامل مؤسسه قرآنی به اتحادیه قرآنی استان معرفی می‌شوند.

مجیدی تصریح کرد: از تاریخ ۲۵ خردادماه تا ۱۵ تيرماه ۱۴۰۱ کار برگزاری آزمون‌ها و سنجش برترین‌ها انجام خواهد شد و اختتامیه مسابقات قهرمانی قرآنی قدر تا غدير در تاریخ ۲۳ تيرماه برگزار خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی اضافه کرد: ضمناً رشته روش تدریس حفظ قرآن ویژه مربیان مؤسسات قرآنی استان در این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است که به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا با شماره ۰۹۳۰۴۸۶۳۸۷۷ ارتباط برقرار کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۱۳۲۲۱۱۴۳۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام
captcha