تنزل رتبه مدرسه‌ای در لندن به دلیل اسلام‌هراسی
کد خبر: 4063862
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

تنزل رتبه مدرسه‌ای در لندن به دلیل اسلام‌هراسی

مدرسه هالند پارک در غرب لندن به دلیل گرایش مدیریت به فرهنگ نژادپرستانه و اسلام‌هراسی از سوی دفتر استاندارد در آموزش، خدمات و مهارت‌های كودكان انگلیس موسوم به (Ofsted) تنزل رتبه پیدا کرد.

تنزل رتبه مدرسه‌ای در لندن به دلیل نژادپرستی و اسلام هراسی/آماده

به گزارش خبرگزاری ایکنا به نقل از العربی ناک، بر اساس ارزش‌گذاری دفتر استاندارد در آموزش، خدمات و مهارت‌های كودكان انگلیس موسوم به (Ofsted)، مدرسه هالند پارک، واقع در کنزینگتون، غرب لندن، از رتبه «عالی» به «غیرقابل قبول» تنزل داده شد.

اقدامات این مدرسه در رابطه با سیاست‌های حفاظتی خود از افراد، جنجال برانگیز شده و مقامات آن به اتخاذ مواضعی در راستای فرهنگ نژادپرستی و اسلام‌هراسی متهم شده‌اند.

تحقیقات از مدیران مدرسه هالند پارک نشان داد که در این مدرسه از «توهین عمومی» و «فریاد» به عنوان یک سیاست رفتاری استفاده شده و برخی از دانش‌آموزان و معلمان در معرض تبعیض جنسیتی، اسلام‌هراسی و نژادپرستی قرار گرفته‌اند.

بنا به گزارش دفتر Ofsted، بی‌ثباتی در مدیریت این مدرسه باعث ایجاد تنش‌هایی در مدرسه شده است و بازرسان دریافتند که بسیاری از مسائل آموزشی، از جمله رفتار دانش‌آموزان، در مقایسه با بازرسی قبلی که هفت سال پیش انجام شد، به ‌طور قابل ‌توجهی بدتر شده است.

انتهای پیام
captcha