جشن «شادی آسمانی» در بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4069025
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

جشن «شادی آسمانی» در بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه برگزار می‌شود

جشن‌های «شادی آسمانی» در دهه ولایت و امامت در بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه برگزار می‌شود که به این منظور مبلغین توانمند به استان اعزام می‌شوند.

جشن عید غدیر

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه‌های دهه امامت و ولایت در بقاع متبرکه، اظهار کرد: جشن‌های عید قربان تا عید غدیر به همت سازمان اوقاف که بخشی از آن‌ها فضاسازی تبلیغات محیطی و نورافشانی برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای یاد شده جشن‌های «شادی آسمانی» در دهه ولایت و امامت در بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه برگزار می‌شود که به این منظور مبلغین توانمند به استان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام صالحی به برگزاری دعای عرفه در بقاع متبرکه شاخص استان اشاره کرد و گفت: امسال همایش بانوان ولایی همزمان با عید غدیر در امامزادگان و بقاع شاخص برگزار می‌شود. مراسم عقد اخوت بین مؤمنین در بقاع متبرکه شاخص و طرح «ضیافت غدیر» همزمان با عید غدیر در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان گفت: ویژه برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف ترویج معارف اهل‌بیت(ع) و تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha