شیوع ۹۸ درصدی کرونا در سمنان
کد خبر: 4069982
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

شیوع ۹۸ درصدی کرونا در سمنان

استاندار سمنان با بیان اینکه شیوع کرونا در استان ۹۸ درصد رشد داشته است، گفت: دو شهرستان شامل شاهرود و مهدی‌شهر در وضعیت زرد یا هشدار جدی قرار دارند.

شیوع 98 درصدی کرونا در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، امروز، 20 تیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر دو شهرستان شاهرود و مهدی‌شهر در استان در وضعیت رنگ‌بندی زرد کرونایی قرار داشته و سایر شهرستان‌ها دارای وضعیت آبی کرونایی است.

وی ادامه داد: طی هفته گذشته در استان با ۹۸ درصد رشد در بحث مراجعه بیماران مشکوک کرونا به مراکز درمانی روبرو بودیم که در این بازه زمانی در مجموع ۱۳۷ نفر بیمار با تست مثبت کرونا به صورت سرپایی و بستری شناسایی شدند.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۶ نفر در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند، یادآور شد: پنج نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و حال مساعدی ندارند.

هاشمی با بیان اینکه این شرایط نشان می‌دهد که استان سمنان مجدداً با شیوع شدید کرونا قرار گرفته اظهار کرد: واکسیناسیون به خصوص تکمیل سه دُز و همچنین دز یادآور برای مردم، از جمله تأکیدات ما به مردم است.

به گفته وی در کنار واکسیناسیون باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی همه مردم و اقشار جامعه مدنظر قرار گیرد.

 

انتهای پیام
captcha