بستری ۱۶۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان
کد خبر: 4071175
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

بستری ۱۶۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ۱۶۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گلستان بستری هستند که نسبت به روز گذشته، ۲۱ نفر بیشتر است.

سعید گل فیروزی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل‌فیروزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ۱۶۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گلستان بستری شده‌اند که نسبت به روز گذشته، ۲۱ نفر بیشتر است.

سعید گل‌فیروزی گفت: از این تعداد بیمار ۲۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند و ۹ نفر نیز به سبب وخامت حال‌شان برای تنفس از دستگاه ونتیلاتور استفاده می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، بر تکمیل واکسیناسیون، پرهیز از عادی انگاری و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در فضا‌های بسته و رعایت فاصله اجتماعی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه از دو هفته گذشته تاکنون شمار بیماران 5 برابر شده است، تصریح کرد: براساس اعلام وزارت بهداشت، کردکوی به جمع شهر‌های پرخطر کشور پیوست و در نقشه نارنجی رنگ شد و هشت شهرستان گرگان، آزادشهر، علی‌آبادکتول، کلاله، گالیکش، مینودشت، ترکمن و بندرگز نیز در وضعیت زرد و به نسبت پرخطر قرار دارند و شرایط در گنبدکاووس، آق‌قلا، رامیان، گمیشان و مراوه‌تپه، فعلاً عادی و آبی است.

انتهای پیام
captcha