جلسه مشترک کارگروه قرآنی ستاد اربعین و نماینده قرآنی حشدالشعبی برگزار شد
کد خبر: 4073623
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳

جلسه مشترک کارگروه قرآنی ستاد اربعین و نماینده قرآنی حشدالشعبی برگزار شد

کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین در جلسه با نماینده فعالیت‌های قرآنی حشدالشعبی عراق اقدامات و برنامه‌های مشترک قرآنی میان دو کشور ایران و عراق را در موسم اربعین بررسی کردند.

جلسه مشترک کارگروه قرآنی ستاد اربعین و نماینده قرآنی حشد الشعبی عراق برگزار شدبه گزارش ایکنا، جلسه مشترکی به دعوت کمیته فعالیت‌های قرآنی ستاد فرهنگی اربعین با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی زنگنه از عراق به عنوان نماینده فعالیت‌های قرآنی سازمان حشدالشعبی، سیدمحمد موجانی، مسئول کمیته فعالیت‌های قرآنی ستاد فرهنگی اربعین و نجفی هدایتی و علی اسفندیاری از اعضای ستاد فرهنگی اربعین، امروز چهارم مردادماه برگزار شد.

در این جلسه، فعالیت‌ها و اقدامات مشترک قرآنی در ایام اربعین و امکان‌سنجی برنامه‌ریزی‌های قرآنی متناسب با فضای اربعین امسال بحث و بررسی شد و پیش‌بینی برگزاری هزار محفل و کرسی تلاوت قرآن کریم و برگزاری ۲۰ ایستگاه تصحیح قرائت نماز برای زائرین اربعین حسینی به صورت مشترک بین ایران و عراق در موکب‌های حشدالشعبی مورد تصویب طرفین قرار گرفت.

به گفته سیدمحمد موجانی، مسئول کمیته فعالیت‌های قرآنی ستاد فرهنگی اربعین «تولید محصولات رسانه‌ای قرآنی و انتشار در فضای مجازی و بسترهای پخش رسانه‌ای به صورت مشترک در ایران و عراق از جمله موارد مورد تفاهم در این جلسه بود».

انتهای پیام
captcha