پویش نذر تلاوت برگزار می‌شود
کد خبر: 4074031
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

پویش نذر تلاوت برگزار می‌شود

پویش نذر تلاوت از سوی جامعه قرآنی با هدف گسترش فرهنگ تلاوت و استماع قرآن در هیئات مذهبی و در ایام سوگواری امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، پویش نذر تلاوت از سوی جامعه قرآنی با هدف نیتی خیرخواهانه برای گسترش فرهنگ تلاوت و استماع قرآن در هیئات مذهبی و در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

برگزارکنندگان این پویش در تلاش هستند تا جامعه قرآنی را تشویق به حضور در هیئات مذهبی در دهه پر فضیلت محرم کنند تا با نذر تلاوت در هیئات در کنار هم بودن قرآن و اهل‎بیت(ع) را باهم برای تبیین جهاد انتظار و اصلاح جامعه اسلامی که هر یک اگر فقط به تنهایی به آن پرداخته شود رسالت ما نیز ناقص خواهد بود پیاده کنند.

از آنجایی که مهجوریت قرآن در دهه‌های اخیر در هیئات مذهبی بیش از قبل شده است لذا در پویش نذر تلاوت سعی شده تا با آگاهی‌بخشی صاحبان و بانیان هیئات مذهبی را بیش از قبل متوجه پرداختن به موضوع قرآن در کنار سوگواری و عزاداری اهل بیت(ع) کنند.

پویش نذر تلاوت برگزار می‌شود

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند تلاوت‌های خود را با هشتگ نذر_تلاوت در صفحات مجازی منتشر کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پویش نیز می‌توانید به صفحه مجازی @ftfquran در اینستاگرام مراجعه کنید.

انتهای پیام
captcha