مؤسسه نسیم سخن؛ میزبان اولین روضه انگلیسی‌زبان در اصفهان
کد خبر: 4078569
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

مؤسسه نسیم سخن؛ میزبان اولین روضه انگلیسی‌زبان در اصفهان

مؤسسه زبان‌های خارجی نسیم سخن در اصفهان، میزبان مراسم روضه‌ای است که به زبان انگلیسی و با حضور زبان‌آموزان، مبلغان، طلاب و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

اولین روضه انگلیسی‌زبان در اصفهان

محمدرضا حضوربخش، مدیر مؤسسه زبان‌های خارجی نسیم سخن در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، از برگزاری مراسم روضه به زبان انگلیسی خبر داد و اظهار کرد: در مؤسسه زبان‌های خارجی نسیم سخن به این نتیجه رسیدیم که فعالیتی فرهنگی به زبان انگلیسی با محوریت محرم و امام حسین(ع) انجام دهیم و پس از بررسی و مشورت، به برپایی مجلس روضه اباعبدالله(ع) به زبان انگلیسی رسیدیم.

وی افزود: این مراسم با حضور زبان‌آموزان مؤسسه، طلاب و مبلغان فعال در زمینه تبلیغ بین‌المللی و علاقه‌مندان، از یکشنبه، 23 مردادماه آغاز شده است.

مدیر مؤسسه زبان‌های خارجی نسیم سخن با بیان اینکه این مراسم برای اولین بار در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: ایده برگزاری مجلس روضه به زبان انگلیسی، مسبوق به سابقه است و در شهرهای قم و تهران، گعده‌هایی با حضور مبلغان و طلاب خارجی برگزار می‌شود و بعضاً جذابیت این روضه‌ها به حدی است که میهمانانی از دیگر شهرها در آن شرکت می‌کنند.

وی استقبال از این مراسم را مناسب دانست و اظهار کرد: با توجه به تازگی ایده و مخاطب خاص آن، انتظار حضور پرشور مانند سایر مراسم‌های عزاداری را نداشتیم، ولی استقبال و حضور مخاطبان در دو شب گذشته مناسب بوده است.

حضوربخش بیان کرد: سعی می‌کنیم این نوع از برنامه‌ها و تجمعات ادامه‌دار باشد و در مناسبت‌های مختلف، مراسم انگلیسی‌زبان برگزار کنیم. لذا، این نوع از مراسم روضه به‌تدریج مخاطبان خود را پیدا می‌کند.

پریسا عابدی

انتهای پیام
captcha