قدردانی امام‌جمعه و استاندار اصفهان از حضور مردم در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله ناصری
کد خبر: 4081541
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

قدردانی امام‌جمعه و استاندار اصفهان از حضور مردم در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله ناصری

امام‌جمعه و استاندار اصفهان در پیامی، حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت‌الله ناصری را نشانه پیوند ناگسستنی آنها با ارزش‌های اسلامی و مکتب اصیل مهدوی خواندند.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت‌الله ناصری

به گزارش ایکنا از اصفهان، امام‌جمعه و استاندار اصفهان با صدور پیامی، از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت‌الله ناصری قدردانی کردند. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی و کم‌نظیر آحاد مردم استان عالم‌پرور اصفهان و دیگر هموطنان از اقصی نقاط کشور در مراسم وداع با پیکر مطهر عالم ربانی و سالک الی‌ الله، حضرت آیت‌الله ناصری(رضوان‌ الله‌ علیه)، تکرار جلوه‌ای کم‌نظیر از عشق و ارادت این مردم شریف به ساحت فقاهت، اخلاق، روحانیت و ارزش‌های دینی بود.

بدون تردید، ششم شهریورماه ۱۴۰۱ به‌عنوان برگی دیگر از صفحات کتاب قطور حماسه‌های مردم قدرشناس استان اصفهان در دلدادگی و پیوند ناگسستنی با ارزش‌های اسلامی و مکتب اصیل مهدوی در تاریخ پرافتخار این سرزمین عالم‌پرور ثبت و ضبط گردید.

سیل جمعیت مردمی از اقشار گوناگون با نگاه‌ها و سلایق مختلف و عرض ارادت و تحیت خالصانه آنان در تکرار ندای «ٱللَّٰهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرًا» در پاسداشت از فقیه وارسته‌ای بود که مردمی بودن، اخلاق‌مداری، ترویج مکتب اصیل مهدوی، اصرار بر نگاه انقلابی، حمایت از خادمان و حامیان انقلاب اسلامی و ارادت به رهبر معظم انقلاب در مشی او هویدا بود.

ابراز تسلیت مسئولان نظام و در رأس آنها، پیام ارزشمند و معنادار مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) در تجلیل از این شخصیت وارسته، بیانگر جایگاه الهی و عرفانی حضرت آیت‌الله ناصری(ره) بود.

این‌جانبان ضمن قدردانی از حضور حماسی آحاد مردم، از تمام دست‌اندرکاران و خادمان برگزاری این مراسم باشکوه، از گروه‌های مردمی، خانواده معظم شهدا، حوزه‌های علمیه، مراکز فرهنگی، هیئت‌های مذهبی، مسئولان لشکری و کشوری و بالاخص، بیت شریف حضرت آیت‌الله ناصری(رضوان الله تعالی علیه) و به‌ویژه از جوانان پرشور، غیرتمند، فهیم و عالم‌دوست استان اصفهان و از رسانه‌های گروهی، رسانه ملی، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی که در اطلاع‌رسانی و انعکاس شورانگیز این رخداد عظیم، نقش‌آفرین و تأثیرگذار بودند، تشکر می‌کنیم و مجدداً این ضایعه جبران‌ناپذیر را به محضر بقیة الله الاعظم(ارواحنافداه)، مقام معظم رهبری، عموم مردم شریف و علاقه‌مندان به آن عارف واصل تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال علو درجات آن فقیه وارسته و توفیق پیروی از سلوک دینی، عرفانی، مهدوی و انقلابی ایشان را برای همگان مسئلت می‌نماییم.»

انتهای پیام
captcha