خنثی‌سازی نقشه مزدوران حزب بعث برای خرابکاری در مراسم اربعین
کد خبر: 4084120
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

خنثی‌سازی نقشه مزدوران حزب بعث برای خرابکاری در مراسم اربعین

سازمان حشد الشعبی عراق نقشه جمعی از مزدوران وابسته به حزب بعث را که قصد خرابکاری در راهپیمایی اربعین در چهار استان این کشور را داشتند، خنثی کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سومریه نیوز، سازمان حشدالشعبی عراق، صبح امروز (پنجشنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای این سازمان موفق شده‌اند نقشه وابستگان حزب‌ سابق بعث علیه زائران اربعین در چهار استان این کشور را خنثی کنند.

حشدالشعبی افزود: در ساعت یک بامداد امروز پنجشنبه برابر با هشتم سپتامبر سال ۲۰۲۲ با نظارت ریاست ستاد این سازمان و با تلاش‌های اطلاعاتی و پیگیری‌های دقیق و کسب موافقت قضایی، قهرمانان حشدالشعبی توانستند با ندای لبیک یا حسین با اجرای یک عملیات پیش‌دستانه گسترده موسوم به «بازدارندگی دوم»، نقشه خصمانه علیه امنیت عراق و زیارت اربعین را خنثی کنند.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است که حزب منحله بعث در حال مدیریت این برنامه در استان‌های کربلای معلی، بابل، المثنی و الدیوانیه بوده که نیروهای سازمان حشدالشعبی موفق به انهدام این شبکه شدند.

حشدالشعبی در پایان این بیانیه تأکید کرد که با افراد دستگیرشده طبق قانون رفتار شده و اطلاعات تکمیلی درباره این عملیات به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha