انجمن اولیا و مربیان؛ پل ارتباطی خانه و مدرسه
کد خبر: 4091582
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

انجمن اولیا و مربیان؛ پل ارتباطی خانه و مدرسه

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز انجمن اولیا و مربیان را پل ارتباطی خانه و مدرسه دانست و گفت: این انجمن‌ها باید در مدارس حق انتخاب، مشارکت و نظارت داشته باشند.

انجمن اولیا و مربیان

به گزارش ایکنا از البرز، علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز روز پنجشنبه، 21 مهرماه در نشست ستاد استانی بزرگداشت هفته انجمن اولیا و مربیان اظهار کرد: کیفیت‌بخشی برنامه‌های انجمن اولیا و مربیان در مدارس در سایه افزایش اعتمادسازی محقق می‌شود که این مهم نیاز به پای کار بودن همه مدیران مدارس استان دارد.

وی با اشاره به اینکه افزایش کارایی انجمن اولیا و مربیان نیاز به تشکیل پیوند واقعی مشارکتی در مدارس دارد، افزود: باید بر انجمن اولیا و مربیان در مدارس حق انتخاب، مشارکت و نظارت حاکم باشد که در این راستا مدیر مدرسه نقش و مسئولیت سنگینی دارد. برای اعتمادسازی در بین انجمن اولیا و مربیان در مدارس باید تلاش کنیم تا شاهد تحکیم پیوند بین خانه و مدرسه شویم.

حجرگشت ادامه داد: در زیست‌بوم جدید و پساکرونا مسئولیت انجمن اولیا و مربیان در مدارس بسیار سنگین‌تراست پس باید برنامه‌های آن هدفمند و همراه با اعتمادسازی بین خانه و مدرسه باشد.

وی تصریح کرد: انجمن اولیا و مربیان در مدارس با هدف تقویت و مشارکت اولیای دانش‌آموزان در راستای ارتقای فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و اطلاع‌رسانی درباره مأموریت‌های این انجمن و ایجاد فضای دوست داشتنی و با نشاط در مدارس ایجاد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مدیرانی که دید مشارکتی، فکری و مهارتی داشته باشند نسبت به دیگران از موفقیت بیشتری برخوردار هستند، گفت: هفته پیوند اولیا و مربیان یکی از بسترهای مناسب برای تقویت پل ارتباطی دو کانون مهم مدرسه و خانه است.

انتهای پیام
captcha